Omluva fanouškům.

Když se nedaří...


Nedávno avizovaný rozhovor se Zdeňkem"Černochem"na našich stránkách neuvidíte.Když jsem psal o jeho návratu ze španělského soustředění,tak jsem článek zakončil slovy:..Ale protože pro něj mám slabost,mám ho rád a obdivuju ho,tak se těším na návrat a též na slíbený rozhovor...doufám,že se neodehraje taky jen na dálku z Nymburka a v esemeskách...
Bohužel,více informací jsem nedostal ani ve zmiňovaných esemeskách,natož v mailu,kterým jsem poslal předem připravené otázky.Zdenda prý nemá čas na net,já zase na cestování do Nymburka.Tolik na vysvětlenou a omluvu fanouškům,kteří se těšili na pár zajímavostí ze soustředění.Musím se tedy spokojit jen s jedinou esemeskou,která dorazila během pobytu s lakonickou informací,že se má dobře,má na kontě 1611km a bere si tílko,když se večer ochladí.Já vím,slabá náplast...Zklamaným fanouškům a do Nymburka letí tedy Relax a Frankie goes to Hollywood s ujištěním:.."Zdendo klídek,naši podporu jsi neztratil.Trénuj,relaxuj,
trénuj,relaxuj a pracuj!"
Fanoušci,Vaší podpory si stále velice ceníme.Proto pište,hodnoťte,kritizujte,přinášejte nové náměty!

****************
Jinak včera v nádherném počasí a neopakovatelné divácké kulise proběhla další jarní klasika Tour of Flandres a já se těším na nedělní PARIS-ROUBAIX..už jsem si přehodil denní směnu.Díky.Ivčo!

Komentáře