Železný dědek rezne.

Neznáte dobrého chiropraktika?


Začínám si pomalu broukat jeden remix jako svou soukromou hymnu.Záda trápí dál a jsem rád že odchodím peróny v práci,kolo visí ve sklepě a letos ještě nevyjelo/!/,k doktorům nechci,předpovědi do letošní sezóny špatné..SeniorTour Bastia 2009 na 90% bude bez mé účasti.A to ještě čeká v červnu KOPka s Tonym,Karlem a převážně cyklistickou náplní a v červenci třídenní SeniorTour Silvretta 2009,na kterou jsem zblbnul Emila a těšil se,že ho vyvezu na jeho první dvoutisícovku a provezu po stezkách kolem Landecku,kde to máme s Karlem oblíbené a několikrát již projeté.Doufám,že mi nezbudou jen světlé vzpomínky a pouhé brouzdání v Galerii na našem webu seniortour2000.blog.cz.Takové zakončení kariéry si nepředstavuji...

Komentáře

  1. Co to je za úvahy, Františku? Tvá neúčast na stěžejních akcích sezóny je nemyslitelná. Na KOPce se dáš dohromady, zatneš zuby a optimisticky naladíš náš tým i sebe. A moře na Korsice ti jen prospěje.T.

    OdpovědětVymazat
  2. Fandy,moc se mi to líbilo,jsi lepší než já začátečník a neboj v Lučkách je bezva minerální bazének a ten Ti dodá další sílu.A víš o tom,že Lučky jsou lázně pro ženské?To je taky dobrá vyhlídka,né?Tak sportu zdar!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat