3569 Tony Král,Zeleneč,ČR

Konečně!Tonyho Jizerská 50...

Dnes ráno konečně dorazily éterem dvě dlouho očekávané zprávy,ani nevím,kterou upřednostnit.První byl Tonyho mail s reakcí na mé otázky ohledně jeho účasti na Jizerské 50 v neděli,kterou tedy přepisuji jako první v pořadí.Druhou zprávou byla Martinova esemeska...ale to až v dalším příspěvku.Nyní tedy Tonyho dojmy bezprostředně/..týden/po laufu.

1.Nebylo možné si nevšimnout špatných sněhových podmínek před koncem roku.Nehlodal přeci jenom červíček pochyb,jestli se závod vůbec uskuteční?
Vnímal jsem spíše, že pro nedostatek sněhu bude závod trochu nebezpečný. Po okrajích cest pařezy, kameny, prostě není kam padat.

2.O Tvé lyžařské přípravě na Mísečkách naši čtenáři vědí.Jak ale probíhala suchá příprava,když se blížil termín závodu?
Vcelku klasicky. Dvakrát týdně běh 5 až 7 km. O vánocích méně jídla a alkoholu.

3.Doufám,že k rozhovoru získáme i Houbu,o jehož přípravě a účastnických ambicích panovalo tajemné ticho.Vaše příprava probíhala asi přísně individuálně,že?
Suchá příprava probíhala sice individuálně, ale obdobně. Horší to měl Houba na sněhu. Nejdříve nebyl sněhu dostatek nebo neměl čas a když už se týden před závodem dostal na hory, tak tam odjel s výronem v kotníku a nepotrénoval. Zatímco mě poprvé už v říjnu a pak na již zmiňovaných Mísečkách honil ve stopách Libor Čumpelík. A hlavně u něho to bylo znát. Jeho čas 3:42:55 a umístění v první tisícovce závodníků je vynikající.

4.Se sněhovou kalamitou posledních dnů jsem se na vysočanských perónech tvrdě,a ne vždy
vítězně potýkal..ale co Vy,pár hodin před startem?Jak zvládli pořadatelé přípravu a organizaci závodu?
Kalamita se Jizerkám vyhnula. Pro nedostatek sněhu byla změněna poloviční trať na 25 km. V sobotu večer dokonce chvíli pršelo a tak nastaly diskuze, jak to bude následující den s mázou.

5.Obligátní otázka k závodu samotnému..start,průběh,hodnocení..jak to šlo?
Špatně. Startoval jsem po probdělé noci se zánětem horních cest dýchacích a se zvýšenou teplotou. Složitá máza na běžkách sice dobře držela běžky v běhu do kopce, ale při soupažích a v táhlých sjezdech jsem ztrácel. Na 6. km na občerstvovačce na Kristiánově se mi přilepil
něčí kelímek k lyži. Hůlkou jsem ho srazil a bohužel až v cíli jsem zjistil, že jeho část táhnu přilepenou ke skluznici s sebou téměř 45 km/viz foto vpravo/.
Ale jelikož cíle jsem dosáhl dříve než za 5 hodin a necelá tisícovka běžců až po mně, tak jsem spokojen.

6.S přívaly sněhu se běžkařská sezóna teprve nyní správně rozbíhá.Co dál..již jen po turistických značkách?
Ano, to je přeci můj šálek kávy. A hned v sobotu odjíždíme s členem našeho týmu Šedým Vlkem provětrat manželky na Šumavu.
Myslím však, že příští sezónu se zase nechám dobrovolně přemluvit k nějakému laufu nebo alespoň na poloviční distanc.

7.Však jsem si říkal,že Tě tou Marcialongou v Itálii namlsmám..díky za odpovědi a makejte zpátky domů na vysočanské peróny,už vás tam oba postrádáme.

Zajímavá
diskuze
účastníků závodu a ostatní zajímavosti včetně výsledků na oficial.stránkách Jizerské 50.Výňatek z oficial.výsledkové listiny Jizerské 50/2010:

Pořadí+výsled.čas:

987 1341 ZAHN Stefan 61 M50 272 GER SBB Görlitz 03:42:54.1
988 1584 ČUMPELÍK Libor 63 M50 273 CZE --- 03:42:55.6
989 1277 SCHNEIDER Steffen 48 M70 33 GER Saxonia 03:42:57.0

1771 2355 KALISTA Vladimír 75 M40 815 CZE FC Astra 04:21:18.9
1772 3565 BÍLÝ Petr 74 M40 816 CZE --- 04:21:19.2
1773 1173 ROVNÝ František 52 M60 294 SVK ŠK Pionier 04:21:20.2

2336 1762 LURIE Jan 57 M60 424 CZE Jiskra Křelovice 04:51:59.6
2337 3569 KRÁL Antonín 62 M50 594 CZE --- 04:52:02.2
2338 3880 MAZAL Rostislav 74 M40 998 CZE Nezávislá Ruprechtov 04:52:02.3

Komentáře

  1. Skláním před Tonym a Houbou svůj nesportovní hřbet.

    OdpovědětVymazat
  2. A Fandu pošleme jako sporťáka na olympiádu.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Hm,to už asi nevyjde.Někdy mi připadá,že jsem starší,než sám Velký Ota Černý..a navíc budu mít asi směny za Martina,když teď bude chovat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat