Pár aktualit

Brutus Rock pro Anatola...

Včerejší nádherné odpoledne jsem strávil pohodovou procházkou od štěchovické přehrady,meandry řeky Vltavy,kolem zatím liduprázdné trampské osady Fáberka a po členité stezce,kopírující říční zákruty,skoro až k legendární Ztracence.Při zpáteční cestě domů do Plzně,mne zastihla oběžníková esemeska našeho kamaráda,dalšího člena našeho klanu výpravčích,Radka Bejšáka,populárního Anatola:...Pratele,kamaradi,vsem vam s radosti oznamuji,ze jsem se dnes po 14.hodine stal tatinkem male krasne slecny Kacenky.Obe holky jsou v poradku.Radek..Poslal jsem zpět esemesku s blahopřáním a dotazem,jakou muziku na stránkách zahrát,ale zpráva se toulá éterem bez odpovědi..a ani se nedivím,otec jubilant už měl pět hodin po šťastné události určitě jiné starosti.Výběr muziky je tedy má volba.Vzpomínám,jak se před pár lety Anatol s Dusičem vraceli ze Šumavy a zavolali,ať jdu s nimi na jedno,než jim pojede vlak do Prahy.Liduprázdná plzeňská hospoda,líné odpoledne a vyprávění znavených poutníků,cucám jedno pivko a poslouchám zážitky ze šumavských hvozdů a z juke boxu se stále dokola valí
Brutus Rock...


A Houba do Blavy...

V Bratislavě jsem už nebyl pár let,vybaví se mi jen stanice Bratislava Filiálka a pohoda na Slnečných jazerách,ale další člen našeho týmu,Petr"Houba"Bílý,dnes odjíždí poznat Blavu i z jiné stránky,než jen jako okouzlený turista.Bude to Bratislava letem světem,neboť udeří desátá hodina,zazní startovní výstřel a se startovním číslem 225 na hrudi se v neděli postaví na start 5.ročníku Bratislavského maratonu/ortomapa a výškový profil zde/
Po loňské,úspěšné premiéře na Marathona di Roma/rozhovor zde/se opět můžeme těšit na bezprostřední zážitky a dojmy,slibuji opět rozsáhlý rozhovor.Vím,že porovnávám nesouměřitelné,ale video pro pamětníky a ty,které taky fascinuje zvláštní svět maratónských běžců..Emil Zátopek.Nejenom rodinný podpůrný tým na místě,ale i my,ve Vysočanech,držíme palce!

Komentáře

  1. Jak si to Fanoušku můžeš pamatovat?!?

    OdpovědětVymazat
  2. Fando díky. A mam radost, že nejen sebe jsem potěšil.....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat