Zdeno,s sebou radši jen tatranky!

Rada pro Tajemného muže...

V některém z minulých článků jsem zmiňoval jarní tréninkový kemp,na který odjíždí Zdeněk Černoch v příštím týdnu.Úvahu jsem zakončil větou..náš Tajemný muž opět odjede,najede kilometry a opět přijede..víc jsem nečekal a ani jsem Vám nic raději nesliboval.Situace se ale trochu změnila,Zdena mi dnes v šifrovaném telefonátu dokonce prozradil tréninkovou destinaci-po výborných loňských zkušenostech je to opět letovisko Lloret de Mar,cca 70km severně od Barcelony.Na Costa Bravě je dnes 14.5°C,tzn.výborné podmínky pro najíždění kilometrů.Protože byl Z.neobyčejně vstřícný,tak na oplátku na cestu tenhle můj balíček:slib,že respektuji Tvoji nechuť medializace a dále slib,že Tě nebudu honit místní webkamerou po kopcích a kontrolovat Tvou tréninkovou morálku:-).Neboj,Velkého Bratra nechám spát,ale ta moje loňská rada se docela hodila,ne?Dále tedy pro zasmání tohle video a rada letošní,aby jsi cestou chroupal po kopcích jen tatranky z Opavie a ne nějaké pilule od doc.Ferrariho.Mohl by jsi dopadnout jako ten třetí učinkující v tomhle videu,který se paradoxně snažil držet basu a spolupracovat s organizátory téhle mystifikace/Rémi Gaillard se opět vyznamenal!/,ale nakonec ho,chudáka,čekala snad i dopingová kontrola a čůrání do kelímku.
A za třetí tedy jen přání šťastné cesty od Fandy,Tonyho,Houby,Emília,Antona,Ivánka,Davida a Zdeničky,kamarádů výpravčích z Prahy Vysočan.

Komentáře

  1. Nikdy nevíš, co tě nahoře čeká... I když hoši- inspirace, jak Fanouška přivítat na prahu 13. cyklistické pětiletky to je ne?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat