U nás ledoví muži,ale jak bude v Bastii?

Příklady táhnou.Další vysočanský výpravčí zamířil na Korsiku...



Tři ledoví muži v kalendáři a já,chladné a uplakané odpoledne u benzínky plzeňské Olympie...to byla kulisa mého včerejšího rozloučení s Emilem a Radkem,kteří se vydali s ostravskou cestovkou Eurocykl Herdegen na Korsiku.Využil jsem včerejšího volna a té skutečnosti,že se kluci rozhodli pro nástupní místo v Plzni a přišel je před odjezdem podpořit. Chladné a mokré počasí se výrazně zapsalo na kondici našich borců,dokonce ani cestovní horečka nepomáhala oteplit náladu a není se co divit.Zatím co pár plzeňských účastníků přijelo v klidu  a suchu autem,tak naši zástupci z Phy vlakem a ve snaze se před cestou moc neušpinit,raději z nádraží kola tlačili pěšky,krosny na zádech a ve stálém dešti se na místo srazu dostavili stejně mírně zavlhlí a poměrnou vzdáleností i značně unavení.Já sám jsem zase na sraz dorazil s tak výrazným předstihem,že jsem pak dokonce pochyboval,že jsem na správném místě.Byl jsem na benzince jediný pěšák a dokonce dříve,než ostatní plzeňští účastníci.Když jsem pak ale v dálce uviděl na výpadovce dvojici s krosnami na zádech,tváře skloněné před nepříjemným deštěm a tlačící své oře,tak jsem věděl,že jsem na správném místě a že naši vyslanci neodjedou bez mého požehnání.Autobus s vlekem přijel podle plánu,trochu zmatků při nakládce kol,neboť zájezd byl plně obsazený a ve vleku skutečně zbývalo jen pět,nebo šest míst na bicykly.Fotky asi nebudou nic moc,fotil jsem jen jednou rukou,ve druhé třímal deštník a jedním oken sledoval provoz kolem sebe,protože auta i kamióny zajížděly ke stojanům pro životadárné palivo.Popřál jsem klukům šťastnou cestu,lepší počasí,že se těšíme na zprávy a že ty jeho vložáky nějak zvládneme.Když jsme se s Tonym minulé září vrátili z Korsiky domů,tak jsem ani nečekal,že to naše nadšené vypravování a sdělování zážitků vyvolá takovou odezvu a budeme mít ve Vysočanech následovníky.Letos v září při SeniorTour Bonifacio 2010 budeme zase uplatňovat zkušenosti od Emila my.Ještě poslední zamávání,autokar již míří na rozvadovskou dálnici a já do Phy na noční.
P.S.Z práce jsem esemeskou prozradil Emilovi šestigólový příděl Slováků od Dánů a v odpovědi Emil sděloval,že jsou zrovna na odpočívadle cca 30km za Mnichovem.Když si promítnu mapu,tak počítám zítra dopoledne Livorno,4hod trajekt do Bastie a přejezd centrální Korsikou do Sagone a večer už asi na hotelu.Pokračování snad příště...
AKTUALIZOVÁNO SOBOTA 18.10HOD:Tak jsem to dobře spočítal!..před chvílí přišla od Emília esemeska:..Tak prave jsme dorazili po uchvatnem,ale unavnem prejezdu Korsiky do Sagone.Pocasi se konecne umoudruje.

Komentáře

Okomentovat