3.června 2010

Dusitko,dnešní prvenství Ti již nikdo nevezme...

Dusič,můj guru v oblasti IT technologií,mi poslal odkaz na dvojici reklamních videí Lance Armstronga,který v letošní sezóně hájí barvy nově založeného týmu RadioShack.Jak napovídá název týmu, hlavním sponzorem je řetězec elektroniky maloobchodních prodejen RadioShack. Na prodejny narazíte hlavně ve Spojených státech.
Stručný obsah prvního videa : První video popisuje hlasovou schránku. Lance říká, že je 21.století a aby místo vzkazu v hlasové schránce (Zavolej mi) přišla SMS. Ředitel navrhuje další: twitter, email atd. Lance stále říka sms.Osobně se mi nejvíc líbí závěrečná sekvence,když Lance zabrzdí,do ticha cvakne uvolněná brzdová páčka a konflikt graduje...


Stručný obsah druhého dílu: Lance říká, že by neměl nikdo používat po třicítce smajlíky atd. Ředitel pak nabízí LOL/obdoba klientů ICQ, MSN, Jabber, Yahoo, Twitter,Adium,QQ//480 mil.uživatelů!-pouze Čína,bez mezinárodní verze/. Lance: "Nechtěj, abych slezl z kola!"Je to oddechovka,někdo se tomu třeba ani nezasměje,znám propracovanější a sofistikovanější reklamy,ve kterých Lance září,ale mě se tohle spojení a nápad docela líbí. 



Jinak,Dusítko,děkuji za přání k narozeninám!Byl jsi nejrychlejší a dnešní prvenství Ti již nikdo nevezme
ss
Máme ještě dvě společné směny a Emil odjíždí s Vlkem na KOPku do Rájeckých Teplic.Doufám,že se počasí umoudří a oba užijí si báječné terény a relax,jako já s Tonym v roce 2007.

Komentáře