Fanouškovo cyklistické srdce bude bít rychleji

Tour de France 2010 za dveřmi...

Název článku se dá vykládat dvojsmyslně tzn.že nejen srdce moje,ale i srdce fanouškovo s malým f bude za pár dnů bít rychleji...blíží se svátek vrcholné cyklistiky,Tour de France 2010 je za dveřmi.Mezi zasvěcené a věrné fanoušky patří samozřejmě i Dusič,který mi poslal ke sdílení 2 videa.Tím prvním je oficiální prezentace letošního ročníku,etapa po etapě.Prosím,vybírejte:


Druhé video je možná takové malé Dusičovo popíchnutí vůči mé osobě,jako reakce na mou zmínku v minulém článku/..Vysočanský Twitter opět aktivován../,kde jsem se Houbovi zmínil o tom,že jsem v památném roce 2003 vytáhnul Dusiče na Passo Fedaia a dokopal ho k jeho první pokořené dvoutisícovce.Mluvíme o výjezdu k ledovci Marmolada a video je o 100km rychlosti ve sjezdu,ale souvislost tu je.Když jsme vyjeli tenkrát od kempu v Cernadoi na tuhle královskou etapu,tak silnice hned klesala v prudkých serpentinách a úvodní kilometry vypadaly podobně jako na videu/..tedy skoro/Ve sjezdu si Sanchez s Krivcovem udržují bezpečný odstup nataženou rukou,ale v našem případě to takhle rozhodně nebylo.Že se ve sjezdech bojím,brzdím a spíše pozoruji bezpečné výjezdové zóny pro případ pádu či defektu,než krásy okolní krajiny,je známá věc.Dusič mne tedy zezadu dojel,pravou rukou mi nepoložil na zadní kapsu,aby udržel odstup,ale naopak mi výsměšně ukázal zdvižený prostředníček a zmizel v dáli.Levou rukou si navíc čistil brejle,nebo co.No,pak sem mu to v závěrečném stoupání vrátil .To zase brečel on

Komentáře