Inspirace

Ještě tak sehnat karbonový rám a sebrat odvahu...

Divím se,že Dusič už tohle video někde nevyšťoural a neposlal mi hoOhromná inspirace pro mne...jen ještě tak sehnat karbonový rám a sebrat odvahu.Na společných vysočanských akcích,kde se střídá silniční povrch s lesními cestami a polykání kilometrů je tak rozloženo rovnoměrně mezi zastánce silničních kol/já a Houba/a příznivce kol krosových/zbytek týmu/,by se mi tyto dovednosti docela hodily.Třeba při nedávném úspěšném výletu do České Kanady,by takové nenápadné salto na silničce na kamenné kašně jindřichohradeckého zámku jistě udělalo dojem na zevlující turisty.Já bych pak jen odjel na zadním kole po kočičích hlavách na třetí nádvoří,bez držení bych přejel padací most a pokračoval po asfatu do Slavonic..Zajímavé je,že všechny tyto kousky vydrží "obyčejné"silniční pláště,a ne přece jenom odolnější cyklokrosové galusky.Tak já si jdu udělat na zahradu takovou klopenou dráhu na trénink.S malým vodním příkopem,oranicí a asfaltovou cestičkou.A vyjíždět budu ze dveří,tam máme hned pár schodů.Nejdříve jdu ale borcovi poslat mail,jestli se takové kousky dají zvládnout i s 30kg brašnami,čili s naší klasickou expediční výbavou...

Komentáře