Vysočanský Twitter opět aktivován

p

Zprávy ze světa a jedna z domova...

Začínají docházet první zprávy ze světa od našich vysočanských kolegů,cestovatelů.Ale ještě než se začteme,tak jim všem posílám něco na cestu
...Mike Oldfield a jeho"The Voyager". Nejpilnější dopisovatelem je zatím Emil,který tráví s Vlkem odpočinkové dny v Rájeckých Teplicích.Vzhledem k tomu,jak se osvědčila prezentace našich kontaktů z Korsiky a také díky vašim kladným ohlasům,aktivuji opět vysočanský Twitter a budu jej průběžně doplňovat.Zatím pouze jedinou zprávu máme od Vínogurmána z řeckých ostrovů.Nemohu zprostředkovat slunce,vůni a chutě řeckých jídel a vín,proto jen tedy stručné konstatování,že David doletěl a dojel v pořádku.Bohužel zpráva zatím nedorazila od Houby,který v pátek vyrazil s cyklopartou do Slovinska.Když jsem ale viděl víkendovou srážkovou mapu Horních Rakous a Korutan,tak se ani nedivím,že Houba nemá náladu ani čas klikat esemesky.Tak nejdřive tedy již zmiňovaný Emílio:

Od: Martin Holčák
Předmět: Pozdrav z KOP
Datum: 08.6.2010 09:02:39
----------------------------------------
Čau Fando,
Zdravím tě z Rájeckých Teplic.Vzhledem k tomu,že Vlk dodal na tuto akci sestavu
moderních technologií,tak píšu tímto způsobem přímo z chodby vedle naší cimry(na
pokoj nedoléhá hotelový WIFI signál).Jinak probíhá aklimatizace,seznamování s
okolím a chystáme se na první procedury.Odpoledne chceme vytáhnout oře a vyrazit
na prohlídku blízkých obcí.Předpověď počasí je nadějná.Jinak Lenka je do pátku
na chalupě.
Zdraví Emil a Vlk

Od: "Fra Čapek"
Komu: Martin Holčák
Datum: 08.06.2010 12:55
Předmět: Re: Pozdrav z KOP
..............................................
No,tak to je boží,komunikace zajištěna!Teď jsem přijel z noční,tradiční trasou ze Zbiroha-60km.Je tady vedro k padnutí.Večer zpátky,zítra denní.V práci dosloužila mikrovlnka,prý blesky a pískot při provozu,tak jsme ráno naběhli na Hrášu,ale znáš to..prý to objedná,ale zatím si nosíme obědy studené.Zítra bude volat ten Radek kvůli fotkám,tak uvidím,jestli to CD zvládne.Jinak Vysočany stále stojí a zbytek party se drží.Tak zdravím a mějte se.F.

Od:Martin Holčák
Datum:11.06.2010 14:05
Čau Fando,
Zdravím tě z rozpálených lázní.Střídáme zde cyklodny s těmi odpočinkovými(dnes je ten odpočinkový).Jinak v úterý okruh s výstupem na Lietavský hrad,včera okruh přes Súľovské skály(45 a 60 km).Je hrozné vedro,tak míříme na letní koupaliště.Zítra máme v plánu na kole Vrátnu dolinu a pak lanovkou na Veľký Kriváň,v neděli pěší výstup na Kľak z Fačkovského sedla.V sobotu na večer mají přijít z Čech velké bouřky,ta snad nás nespláchnou.Po víkendu se ozvu.
Zdraví Emil a Vlk

Od:"Fra Čapek"
Komu:Martin Holčák
Datum:14.06.2010 10:05
.............................................
Čau Emílio a Vlčino,díky za zprávy.Já v sobotu po druhé noční výlet za mamkou do Štěchovic,abych něco potrénoval a nebyl nejhorší z Vysočan.Počasí skvělé až moc,hlava pod helmou se vařila,asfalt se roztékal pod koly..vlakem tedy Stránčice,na kole Velké Popovice,Štiřín,Krhanice,Kamen.Přívoz,Vysoký Újezd,Rabyně,Slapy,Štěchovice-2hod přestávka na oběd u brášky v Masečíně a rychlá návštěva mamky-Masečín,Bojanovice,Čísovice,Řitka,Všenory a podél řeky až do Phy.U babi ve Vršovicích na cyklocomputeru 129,1km.Byl jsem docela prošitej,sice jsem pil hodně,ale docela kopce a forma slaboučká.U babi nic k jídlu,neb je u nás v Plzni.K večeři jsem měl tři kedlubny,které mi mamka utrhla na zahrádce na cestu.V noci jsem nemohl usnout a celou cestu jsem si projížděl znovu..a ráno na denní.Ahoj F.

Od:"Vínogurmán"
Datum:14.06.2010
.............................................
Ahoj,pozdravujem z Řecka. Na letišti velké překvapení. Najednou se tam objevili známí a jedou s náma. To byl šok,věděli to od března a drželi to v tajnosti.Let OK-ani to tvoje předodjezdové strašení vybuchlou sopkou u Balatonu nepůsobilo,Uhry sme přelétli bez problémů:-)Teplota okolo 30 °C°.Voda je docela OK.Výhled z baru na pláži na moře a ostrůvky je nádherný. Je vidět i Onasisův ostrov.Vinné střiky taky dobré.Zítra bude výlet trajektem na sousední ostrov.Moc to s tou práci nepřehánějte.Tak pozdravuj Ivču a ostatní.Ahoj D+M

Tak Houba se našel a Korutany proplaval v pořádku!Už jsem skoro zavíral editor a ukládal článek,když mobil zapípal...
w
SMS Houba 14.6.2010 10:14h-Ahoj Fando,zdravim ze Slovinska.Bozi!Vcera sedlo Seeberg a sjezd do Kranj.Dnes vnitrozemim podel ricek,zitra budeme u more,parada!Pozdravuj,Houba
Dnes ráno jsem se před střídáním stačil letmo pozdravit u rychlíku s Rudou Veckou,který vyrážel s kolem taky na výlet..cyklisté/nádražáci začínají řádit.Cestou z noční/klasicky kolmo z Hořovic,přes Holoubkov a mé oblíbené Hůrky,Dobřív,Kornatice a po vedlejších silničkách domů-milých 72km/přemýšlím o dnešní Houbičkově trase,neb jsem se v noci ponořil do atlasů a map.Domů obvykle dojíždím kolem půl jedné a v duchu s Houbou závodím,kdo dojede do svého dnešního cíle první.Podle času došlé Houbovy esemesky jsem asi v cíli dříve,ale jednoznačným vítězem je Houba,který si splnil smělý cíl a dorazil k moři!

w
SMS Houba 15.6.2010 14:27h-Ahoj Fanousku,prave sem se usadil pod majakem v pristavu Terst,kam sem si zajel na tvoje doporuceni.Mesto krasne,ale strasny provoz dle italskych pravidel,des!Snad se odtud nejak vymotam.Pocasi akorat,pod mrakem a teplo.Ted jeste asi 20km do kempu.Zdravim Houba
SMS Fanda 16:00h-Jules Verne by mel z tebe radost,jsi jak jeho hrabe Matyas Sandorf,když se vratil z vyhnanstvi do milovaneho TerstuJinak blahopreju a budes blahoslaven na strankach..a uz za zivota.Ja dnes klasika one man show Horovice-Plz,ale myslel jsem spíše na tebe.Drzim palce dal a ahoj F.

Ještě v euforii jdu napsat Emilovi na Slováč a Vínogurmánovi na jeden nejmenovaný ostrov v Egejském/nebo Jónském?..nechce se mi hledat mapu/ moři..David totiž nechce padnout do spárů paparazziům,kteří si z vedlejšího hotelového balkónu fotí přes úžinu Onassisův ostrůvek Skorpios a taky by prozrazená identita moc nepomohla při jeho každodenním testování místní kuchyně,sklepů a vinic.Čekáme tedy stejně skvělé zprávy i od ostatních vysočanských kolegů/cestovatelů...
Dnešní den je nositelem příjemných zpráv,ale i přes úctu k Houbovi musím přiznat,že ta moje druhá,soukromá zpráva,je pro mne o trochu radostnější.Dcera Daniela nám před chvílí volala,že právě složila s úspěchem státnici a po promoci se bude pyšnit inženýrským titulem.Když jsem se esemeskou pochlubil kolegům ve Vysočanech,tak se spustila lavina blahopřání,která si nezadala s tím esemeskovým šílenstvím Plzeň-Korsika-Plzeň při Emilově cestě před pár týdny.
SMS Fanda 19:28h-Tak mi skoncila vyzivovaci povinnostDcera Daniela nam ted volala,za slozila statnici a budeme mit doma inzenyrku!Oslava pozdeji,rano leti do Neapole za pritelem.F.
SMS Dusič 19:31h-Gratuluju!Tobe,ale hlavne dceri.Ted uz se muzes/prijmem/zaradit mezi sampony...
SMS Černoch 19:33h-Tak to velka gratulace!
SMS Ivánek 19:34h-Tak Fanousku,to ti moc gratuluji.Mas urcite velkou radost,jsi urcite moc pysny,mozna i trochu smutny ze uz mas tak velkou holcicku.Preji ti krasny vecer.
SMS Brácha 19:34h-Velka gratulace a prejeme ted krasny a sladky vecer,ahoj vsem.
SMS Tony 19:35h-Tak super.Same pozitivni zpravy dnes!
SMS Železný Karel 19:44h-Blahoprani inzenyrce od Uvalskych leti do Plzne a prani mnoha uspechu od Geisleru.Oslava bude na miste.K.
SMS Senoš 19:45h-Vyzivovacka asi nekonci,ted to teprve nabere obratky-svatba,stavba,vejbavicka..ale jinak ji tlumoc moje gratulace.Dzungrik jeste ustepacne poznamenal po kom to ta holka ma
SMS Doruš 20:19-Velikou gratulaci vam rodicum i dcerce posila Zdena.Je to radostna uleva,tak to dustojne oslavte.
SMS Houba 21:26h-Tak to blahopreji,ted muzes opecovavat vnoucata.Tak to oslavte a neprepiskni to!H.

Od:Martin Holčák
Datum:16.06.2010
..............................................
Čau Fando
 Předem blahopřeji ke státnicím tvé dcery.My máme za sebou všechny plánované výlety,přidali jsme kombinovaný výšlap na kole a pěšky na Veterné a Veľkú Lúku,včera na kole přes Turie a cyklostezkou podél Váhu na Strečno a zpět.Dnes se má zhoršit počasí,tak už se podáme procedůrám,bazénu,saunám a odpočinku.Pokud to počasí dovolí,ještě bych chtěl do konce pobytu vyzkoušet inline brusle.V pátek jedeme domů a příští týden se uvidíme na pracovisku
Zatím zdar Emil+Vlk

Twitter 16.06.2010 @lancearmstrong:are you kidding?Your little girl is grown now.Congratulations to Josh!Oh,what a day,what a ride!

Od:"Fra Čapek"
Komu:Vínogurmán
Datum:16:06.2010
.................................................
Čau Davčo,co je s tebou,žádné zprávy?Na hotýlku slabá WiFina,nebo už paparazziové zase okupují recepci?Už se pomalu luč a hybaj do práce!Naše malá stanička už potřebujeme nějakou mladší ozdobu perónů a Senioři chtějí taky do světa!Ahoj Fanda

w
SMS Houba 16.6.2010 13:24h-Ahoj Fanousku,tak se nam pokazilo pocasi.Noc proprsela,spali jsme v kempu v umyvarce.Rano dobry,ale ted uz hodinu cekam kvuli bource.Chtel sem si zajet na Tobe zname Lago di Predil,ale nevim,jestli pocasi dovoli.A to nas zitra ceka Vrsic.Mejte se vsichni krasne a brzy ahoj.Houba
SMS Fanda 13:36h-tady pocasi zatim drzi.Chystam se do prace,ale bez kola-tahnu Senosovi krovinorez na ty jeho plantaze.Podel Soce na passo Predil je hezka cesta,ale lepe se to jede opacne/..a kdyz neni provozVrsic je tedy kralovska etapa!Seniory ceka Slovinsko pristi rok,tak budeme cerpat Tve zkusenosti.Myslime na Tebe a drzime palce.Ahoj F.

w
SMS Houba 17.6.2010 11:22h-Ahoj,zdravim z pramene Soci,pekna prochazka po retezech,stoji to zato.Pocasi super,vypada to dobre i nahore.Ted tech 900 vyskovych metru na Vrsic!Houba
SMS Fanda 1128h-Jsi nejpilnejsi dopisovatel!Jdu to tam hned dat.Zavidim Ti ty zazitky.Ahoj a drz se!F
w

SMS Houba 13:09h-Vrsic 1611m pokoren!Dokonce mi to sedlo a dal jsem ho nonstop!Cestou jsem dojel starsi par s kolama natezko-opravdova poklona vsem cyklocestovatelum!Ted kratka pauza,prevlek a prezuti do trekovek a rad bych pokoril Majstrovku 2330m.Uvidim,jestli bude pocasi,je tu dost promenlivo.Tak pa a hezkou denni.Houba
SMS Fanda 13:15h-!!Bravo!!Skoda,ze to neni dvoutisicovka,byl bys hned clenem SenioruTakhle mas jen divokou kartu do klubu,ledaze by sis to dal jeste jednou od pramene Soci nahoru na vrchol,to bys byl hned nas.Popremyslej,vzdyt i ten Dusic uz ma dvoutisicovku!Toho  jsem vytahnul na Passo Fedaia pri  pamatne SeniorTour Marmolada 2003,dodnes na to s placem a dojetim vzpominaAhoj F.

Bude opět průběžně aktualizováno!Podle předmětu Emilova emailu se jednalo již o závěrečnou zprávu z KOPky,ale ještě je v akci Vínogurmán a hlavně Houba,snad se tedy dočkáme ještě nějaké esemesky z královské etapy a ze závěrečných kilometrů jeho jadranského putování.

w
SMS Houba 18.6.2010 10:23h-Ahoj Fando,tak se nam to krati.Dnes posledni den,prave se kocham pohledem na jezero Bled.Je tu nadherne,klidek.Odpoledne do Villachu a rano domu.Ahoj Houba
SMS Fanda 10:55h-Senos se zase prave kocha na strankach tvymi zazitky,ale bere to na preskacku,nema tu trpelivost vybirat si ty rozinky nasich 100% zazitku.V Jesenici si dejte kvasnic.pivo/vzpominam s laskou na Radlera/-jiste Te navede puch k pivovaru,jako nas s Karlem a pres sedlo Podkoren dolu do Villachu/dobra nocni cekarna ÖBBAhoj F.
w
SMS Houba 20:42h-Tak jsem stastne v kempu ve Villachu,jeste sem si projel zrusenou trat do Tarvisia,navstivil mamuta v Planici a 2x zmoknul.Nakonec 160km,mam toho dost!Hlavne aby me rano vzbudil budik.Tak ahoj v nedeli rano v praci.Houba
SMS Fanda 20:50h-Tak Te beru do tymu i bez te dvoutisicovkyTak uz se vsichni pomalu vracite,co?V nedeli rano mne stridas.Ahoj F.

Tak červnové expedice vysočanských cyklistů pomalu končí...Emil je už asi doma a Houba dorazí zítra.Oba se určitě vrací plni zážitků a dojmů,které jsem se snažil částečně zprostředkovat pomocí našich esemesek a mailů.Jestli vás tenhle on-line deník alespoň trochu zaujal,tak budu jenom rád a nelituji stráveného času.Během léta vyrazí na cesty i další členové týmu a vy budete opět u toho.Vítejte v železniční stanici Praha Vysočany-stanici s největší koncentrací aktivních výpravčích/cyklistů na síti Českých drah!