Houba narozeniny

Houbičko,jsme rádi,že tu jsi...!

f

Členové SeniorTour týmu,kolegové z Vysočan a přátelé dnes přejí Houbovi vše nejlepší k narozeninám.Jsem přesně o dvacet let starší,již něco pamatuji,ale stále mne nepřestává překvapovat šíře Houbičkových sportovních aktivit.Excelentní běžec na lyžích,několikanásobný pokořitel maratonských tratí a především přirozený cyklistický talent,který by v juniorských dobách a pod odborným vedením mohl vyrůst v pozdějšího úspěšného reprezentanta v běhu,lyžování či cyklistice.Houbičko,vše nejlepší přejí kamarádi z Vysočan,hezky si to užij a jsme rádi,že tu jsi!
Zdena,Tony,Džungřík,Senoš,Ivánek,Vínogurmán,Emil,Prochy a já

P.S. Já vím,že Ti to nemám připomínat,ale nezapomeň,že v pondělí 18.dubna 2011 startuje v 10:30h second wave Bostonského maratónu!Já těch pár vložáků za Tebe klidně udělám...

Komentáře