Vlku,konečně!

Partnerský tým seniorů Zeleného Údolí na rajčeti...

n

Večer mi přišel mail od Tonyho s upozorněním na fotky z letošního 12.ročníku seniorů Zeleného údolí.Vlk se konečně pochlapil a dodal slíbené fotografie z této tradiční akce.Teď už jen netrpělivě čekáme na další slíbené fotky,z Vlkova a Emilova pobytu na KOPce v Rájeckých Teplicích.

Zdravím Vás,přátelé,zvláště příznivce cykloturistiky.Šedý Vlk dodal fotografie ze seniorů Zeleného Údolí 12.ročník a ty jsou přidány na www.rajce.idnes.cz a kde najdete komletní fotodokumentaci všech ročníků.
Jen připomínám,že do vyhledávače je možno zadat"seniortour"a pak klikat"něco by se našlo mezi uživateli,seřadit alba"podle názvu"a poslední album pod č.031 je již výše jmenované.K přehrání jsou zařazena i 2 krátká videa.Tony
Dovolil jsem si upravit odkaz,na kterém se dostanete přímo na letošní ročník.
********************

Když přišel Tonyho mail/asi 15min před půlnocí/,tak už jsem byl v milosrdném limbu.Včera jsem si dal totiž tréninkovou jízdu Plzeň-Stříbro-Bor-Horšovský Týn-Staňkov-Merklín-Přeštice-Plzeň.V Holostřevech/po cca 70km/ u babi na chalupě hodinka pauza a pak stále po cyklostezkách a vedlejších silničkách liduprázdnými hvozdy zpět.Druhá půlka se mi jela kupodivu lépe,ve stylu"easy ride",alespoň zpočátku.Neznámé silničky a neznámá místa,bezstarostná jízda ve stylu"až dojedu,tak dojedu".Posledních 30km přišla ale krize,neustálá starost se sháněním vody u dobrých lídí za plotem,vedro,chvílemi i s mapou kufrování a nucené napravování si cesty po lesních,šotolinových cestách..na úzkých silničních gumách a přiznám i kus jednoho kopce po svých,i když jsem si to pro sebe falešně vysvětloval,že je to jen kvůli změně jednotvárného pohybu.Ale ta prémie vedle to nebyla,tu jsem zvlád jak nic..vlastně jako prd.
Před Plzní se navíc přidala obava,jestli vůbec dojedu za světla,protože jsem ani náhodou nepočítal,že budu potřebovat blikačky.Když se na obzoru ukázala typická silueta Radyně,tak jsem začínal věřit,že přežiju a dojedu.Už za tmy jsem se plížil plzeňskými ulicemi jak pašerák a na Slovanech jsem zabrzdil ve 21:45h s celkovým skóre 172km.Zpocený,s vysráženými krystaly soli na rukou a tváři,ale naštěstí bez křečí.Silnička dostala taky zabrat,nejvíc gumy.Ty sice naštěstí bez defektu,ale v základu modré,jsou nyní černě kropenaté.Některé úseky vyspravovaného asfaltu se totiž v poledních vedrech doslova vařily,dělaly se puchýřky a když jsem je přejížděl,tak slyšitelně praskaly a zanechávaly stopy na mých Schwalbe Ultremo.Opět se mi potvrdil můj názor,že radši 60km a 3 pohodové dvoutisícovky v Dolomitech,než tenhle skoro extrém.Vím,že většina z vás si bude ťukat na čelo/...jako např.Dusič/a ani se nedivím.Jediný mne pochválil Houba,ale tento extra dálkový jezdec není nezaujatý a vím,že by pronesl oslavnou vzpomínkovou řeč i kdybych nepřežil.Těm ostatním,rodině,Dusičovi a přátelům, tedy slibuji,že si dám alespoň tři následující volné dny pohov a budu se věnovat s Karlem v Českém lese jen pohodové cykloturistice...možná trochu výškové,ale už ne tak dálkové

Komentáře

  1. ahoj Fando,gratuluji k výkonu,mám Tě na letošního Krále Šumavy přihlásit na 150 km nebo na 200 km?Užívejte s Karlíkem dovču!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat