Bylo nebylo..Král Šumavy 2010

Takový malý pranýř pro Houbu a Dusiče..


,,
Pro ty z Vás,kteří se těšili na slíbený článek,resp.vzájemný rozhovor našich dvou účastníků na letošním road Králi Šumavy/..a nezapomněli mezitím na můj slib/,mám bohužel zarmucující zprávu a současně svoji částečnou omluvu.Když jsem odjížděl na Korsiku se zbytkem týmu,tak jsem se dohodl s Houbou a Dusičem,našimi zástupci na letošním ročníku,že z důvodu mé očekáváné zaneprázdněnosti po příjezdu/zpracovávání deníku a fotografií,pracovnímu vytížení,objíždění besed a seminářů apod./,nechám veškerou agendu spojenou se vznikem článku na našich dvou borcích.Nešlo mi jen o nějaký suchý článek s nezajímavými údaji,proto jsem nastínil jenom svoji představu jakéhosi vzájemného rozhovoru obou účastníků,kde by se oba vyzpovídali a sdělili nám tak svoje dojmy ze Šumavy.Na Korsiku mi sice přišlo po dojezdu pár esemesek,které jsem prozřetelně zařadil do deníků a hned z mobilu nevymazal,ale stejně jako vy jsem se těšil na podrobnější článek.Bohužel,už musím tohle téma nechat vyšumět,protože po jejich omluvné a vysvětlující/?/ esemesce při cestě domů:..Fanousku,pri vzajemnem hodnoceni v hospudce po zavode jsme se s Dusicem shodli,ze nejsme schopni dat dohromady smysluplne otazky a odpovedi bez tve ideove osy a vedeni...to se nedivím,to se mělo udělat hned po příchodu do oné hospůdky,ne až po x Radlerech.To bych ani já nebyl schopný nastínit rovnou ideovou osu..a proto jestli Tebe a Tve ctenare neco zajima,tak nam posli sve otazky a my je radi zodpovime.Cyklistice zdar!H+D...je toto téma již minulostí.Proto nechávám řešení na tobě,milý čtenáři,a jestli máš nějaké nezodpovězené otázky na naše oba borce,ptej se!Prostřednictvím Komentáře k článku zavalte Houbičku a Dusiče relevantními dotazy.Uvidíme,jak se s tou záplavou popasují.Po prohledání zpravodajských webů alespoň malá náplast na naše zklamání:záběry ze startu letošního ročníku Krále Šumavy.Sledujte pozorně stopky a v čase 3.35min na trať vyjíždí Houba s Petrou a v nevelkém odstupu,v čase 3.48min Dusič,štíhlý dlouhán v modrém,opět nejlépe oblečený účastník letošního ročníku/po levé ruce v červeném,Daniela,sestra Štěpánky/. 

...a první reakce po zveřejnění tohoto článku?Mail Dusič:Hernajs teda- začínám se červenat! Jsem zvědavej, kolik otázek se sejde, na všechny poctivě odpovím. A do budoucna se polepším...

Komentáře