Juniorka a čtyři Senioři zase doma!

Je to tak správné,Ota Pavel je jen jeden...

Kdyby ještě žil Ota Pavel,tak by určitě napsal povídku o tom,jak naší Barunce Králový leží celá Francie u nohou.Ale protože tomu tak není,tak se toho musím chopit sám.Když si obyčejný Francouz vyjede do přírody,tak určitě i s tím úmyslem,že se cestou někde zastaví na příhodném místě,posvačí a odpočine.Šup šup Donaldy máme ve městech,tady je to přece o něčem jiném!Frantík zastaví,třeba i v zatáčce,z kufru vyndá skládací stoleček,kostkovaný ubrus a proutěný košík s jídlem a užívá...a pozoruje.

Col de Bavella:Třetí místo Bára,v těsném závěsu bodyguard Tony..

Když jsme stoupali na Col de Bavella,tak jsme těch skupinek gurmánů zaregistrovali nespočet.V zatáčkách,na kapotách svých autíček,ale i ve stínu stromů podél cest,kde přišly vhod skládací stolky a židličky.V dolních partiích stoupání jsme se setkávali většinou jen se zamáváním,ale vrcholové partie,to bylo jiné!Národ vycepovaný více než 100 ročníky Tour de France,dovede ocenit sporovní odvahu a kuráž.Navíc ty naše brašny a bágly!..ty uváděly Francouze v úžas.Vždyť tyhle kopce se jezdí nalehko,jen na průsvitných silničkách!Tento způsob cestování Francouzi neznají.Když jsem stoupal nahoru,tak se stále ozývalo:,,Alléz,alléz!"Když ovšem místní zjistili,že máme v týmu i dívku,tak to se Francouzi neznali.To jsem za sebou stále slyšel:,,Bravo mademoiselle!Bravo!Charmante!"a místy dokonce i potlesk na otevřené scéně!I v tom vedru naskakovala husí kůže.Na Bavellu jsem sice vyjel jako první,kousek před Karlem,ale vítězem etapy byla Bára,která si ve své dívčí bezstarostnosti ani možná neuvědomila,co dokázala.I když jsem tedy nenašel ta správná slova,která mám tak rád v povídkách mého milovaného autora/a je to tak správné,Ota Pavel je jen jeden../,tak stejně vím,že jednou někdo napíše povídku o tom,jak tohle léto ležela naší Barunce Králový celá Francie u nohou...
w
Zdar přátelé,tým je od včera v pořádku doma,pár hodin se již těšíme domácí pohody,stravy a klidného vybalování,zpracovávání podkladů a fotografií.Obrňte se ale trpělivostí,pár dnů to bude trvat,než se mi podaří přepsat deník a vybrat pár fotografií.Dnešní článek je tedy jen závdavek,který nosím již týden v hlavě a chtěl se o něj podělit.F.
e

Komentáře

  1. Ahoj všichni čtenáři ! Jak vida, náš autor blogu začíná řádit hned po příjezdu z Tour. Já prozatím nabízím první závdavek fotek i s popisky (vidět jsou v režimu "celá obrazovka") než to vše zpracujeme na http://tthhoonnyy.rajce.net/Korsika_a_Sardinie_2010_foto_Tonda

    OdpovědětVymazat
  2. Hm..tak to jsi ty aklimatizační potíže zvládnul lépe než já.Bloumán po domě,zakopávám o zbytky nevybalených věcí,chybí mi ten ustálený korsický režim a v naší sámošce na rohu baguette nevedou..a to jsem ještě nezačal křižovat péróny ve Vysočanech!Tam bych si prosil na začátek intenzitu vlaků,jako v letním JŘ juillet 01-septembre 30.2010 ve staničce Bocognano..jeden vlak dopoledne,druhý odpol zpátky.Pane ing.Vaňku,zařiďte to,prosím...

    OdpovědětVymazat
  3. Jé... to je roztomilé, jen nevím jestli to není příliš chvály. Až se z toho červenám. Jinak děkuji všem účastníkům za krásnou dovolenou, bylo mi potěšením vyzkoušet si to jeden rok s Vámi.

    OdpovědětVymazat
  4. Jen nech na hlavě...každému po zásluze.A klidně se červenej dál,stejně to není pod tím opálením vidět.Dva dny jsem teď lenošil,ale snad tam dám zítra večer/až po denní/ 1.část deník Bastia-Bonifacio.Ahoj F.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat