Zdraví,sílu najdeš v sýru.Úspěch,prestiž zase v kníru!

Počítačová výluku ukončena v 11.35hod...

f

Konečně mám doma po opravě Pc,tak můžu napravit pár restů.Především se dnes vrací Emil do domácího ošetřování,již dříve avizovaná operace dopadla dobře a jsou všechny předpoklady ke konečnému vyřešení problémů s Emilovou imunitou.Je nutno nabrat zpět bývalou fyzickou i psychickou formu,neb zimní běžkařská sezóna se již kvapem blíží a v té jarní,ale především následující letní sezóně cyklistické má náš vysočanský tým plánů opět mnoho,o tom ale podrobněji někdy příště.Bohužel kvapem se blíží i naše pravidelné profesní přezkušování,které se uskuteční koncem měsíce v Nymburce a za sebe nemůžu říci,že se nějak odpovědně připravuji,nechávám to na poslední chvíli...kolegové,neberte si ze mne příklad,nebo dopadneme jak sedláci u Chlumce!Během mé počítačové výluky mi několik příspěvků poslal i Dusič a doufám,že pobaví a poučí i vás.První příspěvek je čistě cyklistický-ve Švédsku se začne na jaře příštího roku prodávat cyklistický airbag. Zařízení nazývané "hövding" (náčelník) se nosí jako límec. Při pádu z kola se okamžitě nafoukne a vytvoří kolem hlavy helmu. Nafukovací helmu vyvinuly návrhářky Terese Alstinová a Anna Hauptová. Prototyp zařízení byl vyladěn při srážkových testech. Airbag pro cyklisty by se měl prodávat za zhruba 3000 švédských korun (cca 8 000 Kč).Testovací video:

Komentáře nechám na každém z vás,osobně si již nedovolím vyjet bez helmy i pro rohlíky za roh a jediný luxus jízdy prostovlasé si dovolím při stoupání na Albulla pass,kdy potkáme dvě auta s ohleduplnými šoféry.Na druhou stranu si sám sebe nedovedu představit s tímhle výtvorem na hlavě..moc lidí nechce vypadat jak rytíř z Hvězdných válek a také jedinci s afro účesem budou proti.Také mi chybí bližší technické podrobnosti:jak dokonale bude vyladěn třeba nárazový sensor,co když zareaguje nejen na náraz,ale třeba i náhlé zvrácení hlavy?Můj starý dentista před důchodem by možná profesně i fyzicky neustál,kdybych po jeho slovech:.."tak,teď si vypláchněte"..,zvrátil hlavu,aktivoval sensor a 2-3x otekl tak,že by mne nepoznal a chtěl po mně znovu kartičku pojišťovny.
Druhý Dusičův příspěvek je tak trochu štulec do mých řad a i když jsem doporučovaný článek již četl několikrát,tak se nezlobím,naopak se stále bavím a směju.Úvodní titulek jsem si vypůjčil právě ze zmíněného článku.Problematiku pánských knírů v mužském stylingu jsme tady dosud neřešili,ale díky za ni.Nejdříve si tedy přečtěte a pobavte u zmíněného článku :-) a vyjádřit se můžete v Komentářích.Osobně slibuji Dusičovi,že se napravím,zlepším techniku a pomůcky na úpravu vzhledu toho svýho chcípáčka tak,abych mohl co nejdříve zažádat o vstup do prestižního londýnského Handlebar Moustache Clubu,neb stanovy,tradice,prestiž,jakož i náplň klubových večírků plně vyhovuje mému naturelu.

V našem SeniorTour týmu jsem zatím jediný s touhle úchylkou,ale Železnýho dědka Karla přemluvím v jeho věku lehce a na Tonym pak zapracujeme společně.
Odkazy pro případné zájemce:

Komentáře

  1. Jako vždy brilantní sloh, špičková kompozice a zajímavé téma.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím,že ty komentáře máme spolu skoro místo Facebooku...komentujeme to tady vždy jen my dvaJinak díky za fotku z vítání občánků:Čapíci pozdravují z Plzně a moc se nám tam líbíte!Radmilka se vrátila o pár let zpátky a nadává Gábině,že si tě tenkrát nevzala,když jsem Tě lákal do příbuzenstvabyl bys prý suprový zeťák,barák už by jsme měli opravený a nejmíň o dva štoky vyhnaný nahoru,zadek by jsme si vozili v zavoněný Dacii,měla by k vnoučkům i holčičku a prý jsi teď i docela hezkej mužskej,nemáš sice kníra,takže stále vypadáš jak ucho,ale to je tím,že prý jsi typ,který nestárne a léty mužní...no,nevím,o mně tvrdí zase pravý opak-léty dětinštím a vše mne hned dojme a rozpláče,s knírem prý vypadám jak úchyl,takže se nemám moc motat kolem školky,na kolo se už mám taky vyprdnout a najít si záliby úměrně věku/známky,sudoku,chodit nakupovat do Penny atd./a neopičit se stále po Železném Karlovi-radši mi prý zaplatí ošetřovatelku,než by po mně k stáru uklízela,jestli mě něco přejede..ach jo.Mimochodem,Železný Karel má už zase v sobotu narozeniny,víš to?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat