To byl zase den...

Dusítko,vše nejlepší...

Něco pro zahřátí pro ty,kteří včera zápasili s nepřízní počasí a přívaly sněhu,nebo naopak mrzli na zastávkách a měli to ještě daleko domů...Buena Vista Social Club a El Carretero
ss
Moje včerejší vysočanská denní směna s Emilem,poznamenaná nepřízní počasí,měla ještě"důstojné"zakončení v podobě mé cesty domů.Když jsme předali službu Džungříkovi s Tonym a já se relativně snadno dovezl na Phu hlavní,tak jsem s mírným optimismem očekával i cestu domů,do Plzně.Naději podpořil i pohled na tabuli s odjezdy vlaků.kde figurovalo u mého R 356 Albert Einstein pouhých 10min zpoždění.Chyběla sice ještě odjezdová kolej,ale to se dalo v tom zmatku s příjezdy a odjezdy množství zpožděných vlaků,čekat.Plná hala,lidé namačkaní před informační tabulí,zmatek,neustálé hlášení staničního rozhlasu o důvodech zpoždění:nepříznivé povětrnostní podmínky,obrat od zpožděného vlaku,technická závada na trati atd atd...Zpoždění naskakovalo s ubíhajícím časem,tu o 10 a pak raději rovnou po 20minutách.Začalo mne bolet za krkem,jak jsem stále koukal vzhůru v očekávání odjezdové koleje a přistavení vlaku.Když bylo na odjezdu 160min,tak jsem začal litovat,že jsem to nevzdal a nejel radši přespat s plným servisem k babi do Vrš.Beznaděj ještě podpořila esemeska od dcery,která se ptala jestli jsem v práci a douška,že tolik sněhu v životě neviděla.Co se to tam venku za ty 3hod čekání stalo?Když jsme tedy konečně vyjeli,tak jsem to poznal i na vlastní oči:zaváté a neviditelné koleje,které těch pár projíždějících vlaků nedokázalo"odhalit",ve stanicích jízda přes zaváté výhybky rychlostí cca 20km/h,čekání ve stanicích i mimo JŘ,protože jsme jeli několikrát i po nesprávné koleji.Myslím na kluky v práci a konečně vjíždíme do Plzně.Místo před sedmou jsem doma hodinu před půlnocí.Ještě rozcvička s hrablem před brankou,aby toho nebylo ráno moc a protože stále padá...
i
Teď ale z jiného soudku..narozeniny dnes slaví Dusič,ale protože mne muzika nenapadá,tak pro zasmání jedna epizoda ze série s účetním Fantozzim.Hrdinův nadřízený,milovník cyklistiky,nutí své podřízené ke sportování..Dusítko,jednonásobný účastníku našich slavných SeniorTour výprav/SeniorTour Marmolada 2003...pamatuješ pásso é lágo?/,nenutím Tě a ani nejsem Tvůj nadřízený,ale pomni své divoké karty na příští červenec!Trénuj,Mateřská škola čeká a ať se tedy nemusíš uchylovat k pomůckám našeho hrdiny!Ale jinak..vše nejlepší a těším se v pondělí do Zlých časů!Kolegové z Phy Vysočan

Komentáře