21.2.svátek má Lenka

Lenko,vše nejlepší...

V půlce minulého týdne mne zklátila nepříjemná chřipka,která mne nekompromisně upoutala na lůžko a zařadila mezi ostatní padlé v našem klanu.Každý z rodiny si lebedil ve své izolační místnosti,nakupovat nám chodili hodní sousedé,z 1.patra se neozýval dupot naší kupy dětí,které byli tento týden vzácně hodňoučké k zulíbání/..ovšem s rouškou/,každý byl rád,že zvládnul zamíchat horký čaj,setřepat teploměr a padnul vyčerpán zpět pod duchny.Nebýt party zedníků,která venku vcelku nerušeně pokračovala v zateplování domu,tak naše vilka připomínala spící zámeček na plzeňské periférii.V horečnatém delíriu pozoruji tu něčí hlavu,tu něčí nohy bez těla,jak se řemeslníci pohybují po lešení kolem našich oken.Je to jakoby v polospánku pozorovat akvárium bez rybiček.Esemeskami se doma řešili zdravotní problémy z přízemí do patra a zpět,se zedníky skrz okno prstovou abecedou detaily stavební.Dnes už jsem se ale k PC dostal..zaprvé už zdravotní dovolená končí,mám noční s Emilem a zadruhé blahopřejeme v kalendáři Lence!Než jsem ulehnul,tak jsem v práci s Emilem konzultoval výber pesničky..samozrejme od chalanov z Elánu,ale tou nemocí jsem tu určitou nějak vypotil a zabudol,vyberu tedy s dovolení sám:Elán-O láske..
Lenko,vše nejlepší přejí kamarádi z Vysočan a tým už se těší na společnou vyjížďku!
P.S.Při ranním telefonátu s Emilem jsem si vzpomněl,tak ješte tedy ta původně vybraná:Elán-Hodina nehy...

Komentáře

  1. Předem bych chtěl pogratulovat k včerejšímu svátku manželce Emília, Lence Holčákové. Především k její úspěšné rekonvalescenci, aby se brzy mohla zúčastňovat našich akcí, neboť je o ní známo, že to co vydržíme my chlapi, zvládne ona v pohodě také. Dále přeji vše dobré dnešním oslavencům Petrům - Kikin, Houba, Rony a managerovi "Týmuj" Šedému Vlkovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se taky ke gratulantům a přeji též Vlčinovi a Houbičkovi vše dobré.Když to navazuje hned takhle po Lence,tak to Tony vyřešil za mne-nebudu dělat samostatný článek a spojíme to dohromady..docela to vítám,není mi stále dobře.Houba tím pádem bohužel přijde o hudební dárek,ale i když by to byl určitě zase jenom nějaký kontrarevoluční song Jima Čerta,tak to musí dnes oslavenec oželit a já mu to vynahradím příště

    OdpovědětVymazat

Okomentovat