MS v severských disciplínách se blíží!

Kemp pod Holmenkollenem bude bez nás...

Houbičko,k svátku Ti dnes neposílám Jima Čerta,to jsem avizoval v článku minulém,ale něco diametrálně odlišného.Když jsi mi koncem roku nabízel možnost využít levných letenek a letět se podívat do Norska na blížící se MS v severských disciplínách,tak jsem se ohromně nadchnul..vidět na vlastní oči a zažít na vlastní kůži tu jedinečnou atmosféru,kterou ani ta nejširší uhlopříčka nepřiblíží a ani ten nejerudovanější komentář nenahradí.V návštěvnickém stanovém městečku/..pečlivě připraveném organizátory/,strávíme mrazivou a nekonečnou noc,ale atmosféra kolem tratí nás pozvolna rozehřeje a dá zapomenout na noční běsy..a po závodě plni dojmů hurá domů.Přiznám se bez mučení,že jsem nakonec slabošsky vyměknul a nabídku,která se už nebude opakovat,odmítl.Jako částečná kompenzace a pozvánka před blížícím se svátkem všech milovníků běžeckého lyžování je tu tedy již archivní výběr největších úspěchů norského velikána dvojité stopy..Bjorn Daehlie v zajetí norských vlajek.
S tímto videem,které je tak nabité ovacemi davů,kontrastuje druhá ukázka,tentokrát pro Tonyho.Asi bych to natočil bez té nepříjemně vlezlé elektronické muziky,kterou bych nechal jen s tou zrychlenou stopáží u prvních vln profesionálů a pak bych to nechal přirozeně plynout-těch skrytých osudů a emocí je tam rozhodně víc než u videa prvního..start Vasova běhu 2009. 

Komentáře

  1. Vása - běh vskutku masový. Loňský strhujícím způsobem popisuje architekt David Vávra

    OdpovědětVymazat
  2. ...četl jsem několikrát a myslím,že ne naposled.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat