Z PIM maratonu rovnou do Zlých časů..to si dovolí jen Houba!

Rovnou z maratonu do Zlých časů?To ale znamená nepřekonat osobní rekord,Houbičko...

Redakčně nekráceno/Příznivcům vysočanského týmu přeposílám Houbův mail,ve kterém nastínil své nejbližší sportovní aktivity a závěrem pár slov k blížícím se Zlým časům...
Ahoj Fanoušku,ačkoliv od maratonu v Blavě uplynulo jen 5 týdnů a vzpomínky na jeho náročný průběh jsou ještě stále živé,tak jsem se v týdnu přihlásil i na známějšího pražského bratříčka,který se běží již příští neděli 8.5.Dlouho jsem váhal,jestli do toho jít,nakonec rozhodl pro mě nečekaně úspěšný Pardubický vinařský půlmaraton,který jsem zaběhl za neuvěřitelných 1:28:35!Sice mi už Duroušek pláče doma v komoře,protože už téměř 7 měsíců jen běhám,ale snad mu to v létě vynahradím...Vůbec poměr 1200 km naběhaných ku 400 km na kole od půlky října je neuvěřitelný.
Nemám menší cíl než se pokusit překonat čas z Bratislavy,ale ani snad nemusím psát,jak těžké to bude.Musí se sejít všechny okolnosti,kromě zdraví a formy,které zatím drží a snad už neutečou bude strašně důležité počasí.Minulý týden jsem si v poledne při 23 stupních a slunci střihnul ostrý trénink a po 10 km šel výkon rapidně dolů.....Potřeboval bych tak okolo 15 st,max do 20st.Pokud bude tepleji,tak na rekord musím zapomenout už na startu,jinak bych asi ani nedoběhl do cíle......
Další otázka bude,jak a kam se zařadím na startu,protože v Praze běhá tento závod běhá okolo 6ooo lidí a to už je v úzkých pražských uličkách hodně.V roce 2007 jsem tady prošel startem až 6 minut po výstřelu a prvních 5 km bylo o hledání skulinek v davu.Takže bude potřeba být na startu včas a prokousat se mezi běžce s mojí výkoností.Zase tím ale vzniká problém,že si člověk už před startem nemůže "odskočit",což je po celonočním zavodňování potřeba...Snad by měli být jakési startovní koridory podle času,který každý závodník uvedl při registraci.Každopádně je třeba spíš než na oficiální čas koukat na čistý čas podle čipu(tzv. realtime),protože rozdíl asi bude v řádu několika minut.
Už mě bylo přiděleno "kmotrovské" startovní číslo 1110,celý závod by měl jít sledovat on-line na stránkách PIM,kde by mělo po proběhnutí kontrolního bodu naskočit aktuální pořadí a čas závodníka.
Tak mi od 9.00 držte palce,ať to dopadne.Večer to ve Zlých časech probereme...
F:To bude zajímavé čekání na hlavního aktéra večera..vůně věnce vavřínového a zážitky z maratonu určitě přebijí chystané zážitky kulinářské a pivoznalecké.Když Houbička během večera únavou neusne,tak ho poneseme na ramenou jak Spyridona Louise až do Vršovic na nádraží.Jenom doufám,že ho takhle nebudeme nosit na záchod po každém pivu...
Hned 20.5. vyrážíme s partou na tradiční Akci kola,tentokrát by mělo jít o cestu z jihu Maďarska přes Chorvatsko a Bosnu do Splitu.Sám jsem zvědav,jestli to absolvujeme v celé délce,je to porce 450 km v 6 dnech.Po úvodních 2 rovinatých dnech bude zbytek v horách a bude i otázka kvality silnic a map,jestli se dokážeme přes Bosnu prokousat až k moři do Splitu.Každopádně to bude hodně zajímavé.Vracíme se 28.5,to by zbytek"seniorů" měl brázdit lesy České Kanady.Já na tuto akci poprvé použiju nové brašny známé firmy Sport Arsenal,čímž se zase trochu přibližuju klasické Seniortour akci,které bych se také někdy rád zůčastnil.
Další novinkou je účast další ženy v našem pelotonu,a to Danky Říhové.Ano,je to Dusičova švagrová,která tak zastupuje klan z Benešovska,jehož hlava již několik let ignoruje Tvé všemožné divoké karty...Je to tak!Dusič se příliš spoléhá na mou známou letitou slabost pro jeho osobu,ale vše má své meze.Naše zkušenosti s loňskou koedukovanou výpravou Seniorů na Korsiku,kdy tak zářila malá Bára od Tonyho,povede k tomu,že divokou kartu bude muset přenechat Dance,která se letos určitě ve Slovinsku osvědčí a touto cestou jí držím všechny palce!
A ve fázi příprav je i další cykloexpedice Slovinsko,a to naše rodinná.Postavili jsme před sebe výzvu dojet na kole k moři.Vyrážíme již 30.6.,hned jak Terezka přiběhne se svým prvním vysvědčením.Já vezu na kole brašny a vozík ,ve kterém jsme vozili všechny děti,nám po menší úpravě poslouží jako cargovagon na stan,spacáky a další potřebné věci.Petra pojede s Kačenkou na tyči,Terezka s Fandou to pojedou na svých kolech sami(Fanda asi občas s nezavěšeným postrkem)...nádražácký pojem F..s nezavěšeným postrkem..neoznačuje mne,ale mého kmotřence,malého Fanouše od Houbičků..
Vlakem bychom se přemístili do slovinské Jesenice,odkud 1.července začneme točit první kilometry.Chtěl bych vyrazit přes Kranjskou Goru a Tarvisio a přes alpské sedlo Predil se dostat ke nádherné říčce Soča na druhé straně Alp...My jsme se Železným Karlem,ještě tenkrát ve dvou,sedlo Predil zdolali z italské strany cestou z Dolomit.Mokré zážitky z našeho deníku/8.-9.září 2001/ jsou zde. Snad se vám něco podobného vyhne..Ve hře je také jet přes sedlo Vršič,které jsem zdolal vloni,ale je přeci jen o 350 m výšší a asi se tam drápat nebudeme.Podél Soči sjedeme do Mostu na Soči,tak si dáme den volna,popřípadě vyrazíme vlakem relaxovat k Bohinjskému jezeru,Pak nás čeká další kopec přes Čepovan a už spadneme do vinařské oblasti okolo Vipavy.Dále to vezmeme přes známý hřebčín Lipica a Terst na slovinské pobřeží,kde bychom chtěli strávit nějaký den koupáním v moři(pro mojí drobotinu to bude velká premiéra).Dorazit bychom tam měli 6. či 7. července....Škoda,že jsem měl v té době již zamluvenou účast na SeniorTour Dachstein 2011 se Železným Karlem,Emilem a Radkem-odjíždíme 8.červce.Hned bych jel s vámi,ale určitě to vyjde příště!
Zpátky se už nebudeme trápit na kole a pojedeme vlakem až domů.
Sám jsem moc zvědav,jak to všechno fyzicky i psychicky zvládneme,ale už se moc těším.Musíme cestu vyvážit,aby to děcka bavilo a abychom si to všichni užili.Bude nás to zkrátka stát hodně zmrzlin!Je to ale pro nás všechny velká výzva.
Měj se krásně,zdraví Tě Houba a spol.
Termín Zlých časů 8.5.20011 a zamluvený stůl od 17.30h platí určitě,jenom se asi trochu zredukuje účast.Určitě nedorazí Jirka"Špacír"Procházka,náš nový kolega z Čelákovic,který měl mít pevný vysočanský turnus ode dneška/..a na termín Zlých časů dlouhé volno/,ale vinou různých personálních tanečků ještě stráví pár směn v Čelako a bohužel tedy i noční 8.5.Zatím nemám potvrzenou účast od Anatola,snad se ozve.Železný Karel se ve stejný den vrací z KOPky,ale účast potvrdil.Dále tedy dorazí Senoš,Ivánek,Dusič,Tony,Vinogurmán,Broskvička,Zdenička a doběhne Houba.
Aktualizováno 6.5.2011.-dnes se za mnou podíval Houba s malým Fanoušem a prezentoval své přidělené číslo na nedělní závod.Kmotrovské startovní číslo se v tisícihlavém peletonu určitě neztratí..Oficiální stránky PIM Volkswagen Maratonu zde.