Col de Galibier,kopec kopců

Teď už ve Vysočanech jenom čekáme Dusičův mail s nabídkou...

Vyzkoušel jsem jednu z klíčových a nejtěžších etap letošní Tour. Měřila sice "jen" 110 kilometrů, ale vedla přes dvě alpské prémie Col du Galibier a Alpe-d'Huez. Jízdu provázela úžasná atmosféra už několik dní před samotným závodem, majestátní výhledy na alpské štíty a ledovce i očekávaná děsná dřina...tak začíná článek Petra Pravdy,zástupce šéfredaktora iDnes.cz, z magazínu Xman,který mi poslal Dusič.Závod samotný dnes v Paříži končí,ale vzpomínky na letošní ročník budou nadále oživovat i podobné články,které má"na svědomí" zrovna třeba Petr Pravda,propagátor podobných cyklistických výzev.Jak to začalo?Článek a video zde.
Dusítko ví,že mne na podobné články vždy nachytá a spolehlivě připoutá k počítačové židli.Mám to brát jako výzvu,nebo naopak jako pouhé konstatování skutečnosti,že je tolik cyklistických výzev,které čekají na pokoření a které si už nestačím splnit a odškrtnout v seznamu a po kterých už nezbude ani zmínka v našich denících z cest?Mám si jen nechat tuhle stránku v Oblíbených..?Jestliže to mám brát jako výzvu,tak čekáme ve Vysočanech Dusičův mail se zprávou,že Dacie je čerstvě oservisovaná,naplněna provozníma kapalinama,navigace nabitá a Zelená karta vyřízená..a od Štěpánky cesta požehnaná.Myslím,že o přidělení sedadla bude v týmu rvačka a Daniela Z. půjde s prosíkem i za Veselkou.Do Dolomit Tě vezmeme zase za ručičku my,ale Galibier..to je řada na Tobě.
Celý článek si dočtete a video ke zhlédnutí zde.

Komentáře

  1. Sice se mi třepí lanko u přestavníku,ale fysičku tužím,takže jestli projdu staniční Q.pouvažuju. PS fotodokumentace zapékací mísy naprosto vyčerpávající,takový portfolio mis a misek nemá ani Břenda Domácí potřeby.

    OdpovědětVymazat
  2. Choking twenty-four26. července 2011 v 20:18

    I've read a lot of confused posts, but this clearly leads ...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat