Reprezentace Postupic nezklamala,ba naopak!

1:06:18h!Dusič si sice zlepšil osobní rekord,ale v cíli až za Štěpánkou...

Včerejší večerní program Mattoni Grand Prix 2011 vyvrcholil 10km během za účasti i keňské běžecké špičky,která si nakonec rozdělila medaile,ceny a místa na stupních vítězů.Nás však zaujala účast běžců amatérských,mezi kterými se zařadil i rodinný tým z Postupic:Dusič/start.číslo 2889/se ženou Štěpánkou/start.číslo F 5368/,již zkušenou hobby běžkyní.Atmosféra celého večera mne uchvátila a jsem rád,že jsem přijel postupické povzbudit.Staroměstské náměstí obložené diváky,turisty z celého světa,koridory pro běžce a elektrizující nálada všech přítomných...Trochu nezvykle působilo vedle Husova památníku pietní místo,kde se i v tomto mumraji,podmalovaném ryčnou hudbou,stále chodí hokejoví fanoušci podepisovat do kondolenčních listin a loučit se tak s našimi hokejovými legendami.Ostatně,i těsně před startem ztichlo celé náměstí a startovní pole při symbolické minutě ticha,kterou vyhlásili pořadatelé..nezapomenutelné!Pak již zazněl startovní výstřel a show začala...
Zjistil jsem,že bych nemohl být sportovním fotoreportérem,neb společná fotka postupického týmu je jediná trochu podařená,ostatní pokusy ve spěchu a špatném osvětlení skončily svůj jepičí život pod tlačítkem Delete.Tím pádem jsem přehodnotil i svůj původní záměr..asi naivní,že budu pobíhat po trase závodu a cvakat Dusičovy exklusivní snímky na blog.Nakonec jsem se pohyboval tedy jen v místě startu/cíle a ve čtyřech vídeích zachytil Dusítka/Štěpánku vůbec ne,tu jsem v proudu běžců vůbec neidentifikovalZamračený/při přeběhu Staroměstského náměstí,v přítmí Pařížské ulice,při náběhu do Celetné ulice s autentickým komentářem a nakonec po protnutí cílové pásky.Posledního snímku si docela cením,nebylo lehké aktéra v té mase účastníků odchytit-v zeleném účastnickém tričku běžela většina závodníků,ale v ukázkách se ideálně zrovna nikdo v zeleném"nemotal a nerušil tak identifikaci.Dusiče tedy v zeleném a s čelenkou lehce poznáte-jeho vítězné gesto po doběhu a objetí se Štěpánkou,která doběhla před chvílí-1:04:03h!! a již čekala za cílovou rovinkou na svého šampióna,by se mohlo stát mottem pořadatelské propagace na příští ročníky...
Autentické dojmy zúčastněných doufám brzy v Komentářích,ale zakončil bych jinou úvahou.Doufám,že úspěch manželského týmu trochu otupí pantátovy výčitky na adresu našich borců.Rodinná farma si vyžaduje stálou péči a tento podzimní víkend byl vyhrazen dobývání bramborových lánů,proto byla absence čtyř zkušených rukou asi znát a tak byla těžká práce na ostatních rodinných příslušnících,nebo brigádnících..že by i Danka musela přiložit ruku k dílu?Usmívající se

Komentáře

  1. Tak co bych měl napsat... Začnu tím, že časový limit, mnou zvolený, se nepodařilo splnit- časomíra se zastavila na 1:06:18 hod, čímž vznikl alespoň nový osobní rekord. Vinu kladu tomu, že jsem se nechal v první polovině strhnout davem a nastavené tempo neudržel, a bezesporu mělo vliv i nečekaně teplé počasí, kdy ještě v průběhu závodu trať doslova sálala. S tím souvisí i moje předzávodní konstatování zbytečného zřízení občerstvovací stanice, které jsem ihned na začátku musel změnit a alespoň takto bych chtěl organizátorům poděkovat, protože jsem nebyl jediný, kdo ji v polovině závodu rád uviděl.

    OdpovědětVymazat
  2. Fando, jsem holka z vesnice, na dřinu a odříkání jsem stavěná a hlavně zvyklá...Jsem pracant! Takže to že nám v po páté hodiny ubyly dva páry rukou nevadí. Jelikož Dusičovi mají početnou rodinu, tak jsme je hravě nahradili jejich potomky - Lotka a Šimon dostali svoje košíky, vysadili jsme je na vůz a jak přebírali panečku...

    OdpovědětVymazat
  3. krásný výkon mého bývalého kolegy před kterým smekám a užasné povzbuzování našeho Fanouška

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím,že tady děláte dost do čaje,tak jednu od nás z osady:

    OdpovědětVymazat
  5. Senošu,nádhera..beru to jako příslib do budoucna s tím.že sis vyžehlil ty své občasné a už mnohými kritizované úlety do Koránu!Učím se to nazpaměť a toužím se někdy dopracovat k sedmému šálku Zatím jsem se spokojil jen s domácím Šlajsem:Vysoko na obloze víří roj ptáků jako hrstka čajových lístečků nasypaných do vody.Obloha náhle pomalu tmavne...

    OdpovědětVymazat
  6. Štěpánka Dusičová13. září 2011 v 1:28

    Přidávám svůj komentář k sobotnímu závodu.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná reportáž,kam se hrabou sestřihy z Mistrovství světa.Výkony obou aktérů kvalitní,jsou to bojovníci.Velká gratulace,Štěpánce hodně štěstí do Budapešti!Podle času z desítky by to do limitu 5.30 mělo v pohodě stačit!!!A s Dusítkem se budu těšit na setkání na jaře na nějakém půlmaratonu.

    OdpovědětVymazat
  8. Blahopřeji Štěpánce a Jirkovi k výkonům na trati. Obdivuji oba i ostatní z našeho okolí, kteří se věnují běhu, neboť těžší disciplíny není. Blahořečím svým sportům, tedy kolu a běžkám, kde dřina se snoubí s rozkoší v lepším poměru.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat