Pár vysočanských bleskovek

A konečně taky pár fotek...

Nejdříve se chci vrátit k článku předešlému:ještě nejméně dvě a půl hodinyUsmívající semáte možnost sledovat on-line statečný boj Štěpánky Dusičové na Budapešťském maratonu/odkaz v článku/.Sestra Štěpánky,Danka,mezitím pokračuje ve své cestě po národních parcích USA a její první dva příspěvky se již objevily v komentářích pod úvodním článkem Cesta do USA. Domluvená spolupráce se nadějně rozbíhá...
Ale teď k vysočanským bleskovkám:v lázních nás střídá Špacír a do slovenských Lúček míří Ivánek a na svou/..prý/poslední KOPku i Džungřík.Na můj a Tonyho deník z Rájeckých Teplic začne za pár dnů padat prach,ale snad vydrží déle těch pár fotek,které můžete komplet zhlédnout s popisky na rajčeti a snad za pár minut i tady v Galerii.Pár ukázek zde a nakonec slíbený dárek pro Houbičku:
Naše oblíbené Čičmany.My dva jsme ale jen statisté,hvězdami večera byli místní fujaristé.Mimochodem,že ten vpravo je celý Špacír?Usmívající se
Místní bábky/seniorky z focení při naší poslední návštěvě r.2007 jsme nenašli,tak si Tony vyžádal mladší ročníky a dokonce už tam nechtěl ani mne..Ten pán s pupíčkem jen seděl na sluníčku pod tabulkou "Národna kultúrna pamiatka" a na vyžádání ochotně pózoval na focení.
...pán s pupíčkem tam zase nechtěl mne,protože mám prý většího kníra.Jsem ten oukropeček vzadu.
Křížová cesta do sedla pod Roháčom.Berie kríže na ramená...
Panoramatická hřebenovka Vrátna-Velký Kriváň-Chleb-Hromové sedlo-Polednový Grúň a odpočinek po náročném sestupu k Chatě pod Grúňom.Jak by Vlk případně okomentoval:"..Tony se vykotil pod Grúněm"
Možná to vypadá,že si tady cyklisty předcházejí,ale většinou těch 10%/..a více!/bylo jen na dopravních značkáchUsmívající se
A nakonec vyžádaná fotka pro Houbičku a spol.která se asi hlavně stane Fanoušovým trumfem v hodině přírodopisu.Náš mýty opředený vrchol Veterné 1441m-hloupá samospoušť nás nemohla varovat o dění za našimi zády a snad proto se tváříme tak šťastně.Otočili jsme se k Veterné zády,sestoupili do civilizace a až při stažení fotek jsem zjistil,jakému nebezpečenství jsme v tu chvíli čelili...
Tak pověst nelhala,sú tam..a čakajú!

Komentáře

  1. Já čekal nějakého ubožáčka v dálce ve křoví a vy hned takový majstrštyk-lední mědvěd na Slovači!A pak mi něco povídejte o globálním oteplování....Ten hradní pán má snad zase pravdu.Tak moc díky,děti budou nadšeny....

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,i Černoch s Ivou připojují gratulaci Františkovi-VŠE NEJ!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat