Setkání na Oddechu nebylo jen oddechové

Oslava běžkařské turistiky,ale ani sjezdové lyžování nezůstane stranou...

Zdar přátelé,zasílám Vám pár fotek ze čtvrtečního běžkařského výletu do Krkonoš z
okolí Pece p/Sněžkou a Černé hory.Účastníci výletu:Tony s Ivet,kteří právě trávili dovolenou na horské chatě Oddech a já s Lenkou.Náročná přeprava na místo srazu,ale nakonec jsme byli všichni odměněni nádherným počasím a nevšedními zážitky.Opravdu oslava běžkařské turistiky..Ahoj Emil.





S radostí obohacuji náš článek o zimní přípravě vysočanského týmu včerejším příspěvkem Železného Karla,který se mi aktuálně ozval z francouzského Val Thorens.
MMS Železný Karel:Slunečný pozdrav z lyžování ve Val Thorens posílá Karel.Dnes konečně parádní počasí.Ciau Giau kamaráde!


Jsem rád,že náš čerstvý rentiér/..nechci psát důchodce/,nezahořknul a snaží se smysluplně vyplnit nezvyklé množství volného času,které mu vzniklo nedávným odchodem z činné služby.Ty naježděné kilometry ve dvou a vícetisícových výškách se jistě výhodně zúročí v nastávající cyklistické sezóně..a jinak nádherná fotka!

Komentáře

  1. Ahoj,tak jsem dneska oběhl celé Žďárské vrchy,bylo to naprosto boží!Nabruslil jsem cca 45km,ale dalo by se ještě mnohem víc...H.

    OdpovědětVymazat
  2. ..a já už mám dnes konečně nové běžkařské Alpiny.Už mi toho koupit moc nezbývá ,slibuji.Stydím se,že držím krok s naším týmem jen v průběhu roku a přes zimní měsíce nepochopitelně absentuji.Přitom je pravidelné střídání těchto sportovních odvětví již dlouholetá vysočanská tradice...

    OdpovědětVymazat
  3. Nazdar Fando! Jako Senior ZU máš možnost každý měsíc provětrat svoje Alpiny nejbližší termín je třináctého února viz http://int.tymuj.cz/seniori-zu/event/show/id/321347 těšíme se na Tebe . hezký den Vlk

    OdpovědětVymazat
  4. Fanda nás asi drží v napětí, neboť ve formuláři "docházka" v jeho případě je stále otazník. Já mezi tím s Houbičkou sjednávám účast jeho ženy Petry na naší akci. To by mohlo nerozhodné členy nakopnout.

    OdpovědětVymazat
  5. ..s tím mám ale problém,neboť Péťa nesnáší šupináče

    OdpovědětVymazat
  6. Neboj Fando, taky beru šupináče, takže ty své pořádně "dolaď" a ostatním ukážeme, jak se nich jezdí. Těším se, že pojedeš.

    OdpovědětVymazat
  7. Článek aktualizován včerejším příspěvkem Železného Karla.Křižování alpských sjezdovek,nabírání červených krvinek a zlepšování kondice ve výškách 2000 a více dělá Karlík čest týmu SeniorTour2000 a svým přístupem každoročně pozitivně motivuje ostatní členy týmu před novou sezónou.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Fando! Nech Karla Karlem šupináče šupináčema a rozhodni se .Senioři ZU Tě srdečně zvou a dvě dámy ještě k tomu navíc 2000 to nebude ale 1000 pro začátek taky dobrý .Měj se zdraví Vlčina

    OdpovědětVymazat
  9. Dík za pozvání,ale nevidím to letos reálně,snad příští sezónu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat