Čeká nás běžecký víkend!

A duel vyhrává...

Včerejší večerní potvrzení účasti našich dvou týmů na nadcházejícím běžeckém víkendu mi nedalo a chci se taky alespoň vzdáleně připojit ke klání našich borců.Přispěla k tomu trochu i má včerejší návštěva Šumavy.Po noční jsem jen na otočku jel do Železné Rudy,abych morálně i prakticky podpořil svou ženu,která od minulého víkendu hlídá o své dovolené naše dvě vnoučata.Ráno jsem se ve Vysočanech rozloučil po vystřídání s Houbou a když mi dorazila dopoledne jeho SMS s dotazem,jak je na Šumávce-SMS Houba:Ahoj,jak je na Šumavě?Našel jsem se ve startovce na maraton,mám číslo 135 a seniortour2000 jako můj klub má aktivní odkaz!Tak čekám spoustu přístupů na náš web!Ahoj H.//SMS Fanda:Mám úplně modrý ruce,hraju si s dětma v potoce a je tu děsná zima a vítr..jinak výborná propagace našich stránek!Zvláště,když ještě zlepšíš svůj osobákMrkajícíF...tak jsem se zrovna s klukama máchal v ledovém potůčku a pouštěl klacíky,na dětském hřišti houpal v mrazivém větru dřevěné koníky a dával pozor,aby nespadli děti ze skluzavky.

Jen pod vidinou vrcholové odměny a slibem,že je na kopci ještě jiné dětské hřiště s kolotočem,jsem je přiměl k vystoupání skoro holé sjezdovky pod Belvedérem,kde jsme strávili zbytek mé včerejší misionářské cesty.Občasný pohled přes údolí na protější Velký Javor,který se pne mezi stromy,přímo v průhledu nad sjezdovkou,byl neopakovatelný..Šel jsem koupit do hotelu tatranky za odměnu a tu mne napadl nápad na přidruženou soutěž na nadcházející víkend.Všichni se jistě opět těšíme na zážitky a dojmy všech zúčastněných/zdůrazňuji:..všech!/ a tak čekám od manželských týmů Vaše články po víkendovém klání.Tým s nejlepším příběhem vyhrává zvláštní cenu.Všichni běžci z našich dvou týmů,jak Houba týmu i postupického Dream teamu,jsou známí milovníci piv a pivní zbožíznalci.V hotelu,jak známo,se točí legendární železnorudské pivo a tak jsem si nechal natočit s sebou a nyní již v klidu zraje v našem sklepení,sedmý schod.Belgrád,nefiltrovaný a nepasterovaný polotmavý ležák,dvoulitrová tmavá láhev se speciální zátkou,která umožňuje až měsíční trvanlivost.Nebojte se,žádná losovačka nebude,vítěze vyberu sám a jsem neúplatnýMrkající Ještě k té měsíční trvanlivosti-ze zkušenosti po Vašich akcích vím,že jste schopni během cca týdne splnit možné i nemožné,proto zažívejte,pište a nespoléhejte na avizovanou trvanlivost výhry,propadla by pořadateli bez náhrady.
Ještě pár odkazů na avizované akce/mapky,promo,on-line sledování našich borců atd./:

Komentáře

  1. Ahoj,slibuji,že něco napíšeme,na Belgrád si už brousím zoubky.Pro něj pošlu i MMS z telefonu pí.Houbičkové!A ještě jsem se nezmínil,že za to,abychom si mohli s Petrou vyrazit do Blavy,vděčíme Ivet a Toníkovi,neboť se na víkend ujali našich ratolestí!!!Takže moc dík do Zelenče!

    OdpovědětVymazat
  2. Nedivím se,,že to Tony s Ivet přivítali před chystanou rekonstrukcí domečku,když zítra čekají tatrovku polystyrénu Doufám,že jste si vědomi možného zneužití dětské práce?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat