Pár vysočanských bleskovek

21.března a jaro je tady...

Na úvod musím opravit svůj komentář k předminulému článku,ve kterém jsem trochu pesimisticky komentoval výstupy z Černochova tréninkového kempu ve Španělích,resp.tradiční nedobytnost Zdendových fotek nebo dojmů z jeho aktivit.V týdnu jsme se potkali v práci,trochu jsem zalobboval pro naše čtenáře,neméně prosil i hrozil a hle!..výsledek se dostavil.Zdendův mail dorazil v rekordně krátké době a v něm pár aktuálních fotek ze soustředění pod španělským sluncem v uplynulém týdnu.



Tak takhle si představuji spolupráci se svými dopisovateliUsmívající se..Na nastavené standardy si ale nemůžu stěžovat při spolupráci s ostatními kmenovými spolupracovníky tzn.Tonánkem/na našem spřáteleném webu Tonyho příspěvek a pár fotek v souvislosti se zakončením běžkařské sezony/,Houbou či Dusičem.A posledně dvou jmenovaných se týká i poslední dnešní bleskovka a proto snad mohu předem slíbit opět příspěvky,které měly u vás takový úspěch i po minulých akcích.O posledním březnovém víkendu se uskuteční dvě běžecké akce,na které se oba naši borci pilně připravují.V sobotu to bude Hervis 1/2Maraton Praha s Dusičem,Dankou i Štěpánkou/u dámské části postupického týmu čekám na potvrzení účasti a u Dusiče na aktuální stav příprav/.
V neděli budeme držet palce Houbovi,který poběží po roční přestávce opět maraton v Bratislavě/i zde čekám na potvrzení účasti pí.Houbičkové na kratší trati/.U této dvojice mám již informace aktuálnější,neboť jsme s Houbou stav příprav,tréninkové plány i bratislavské cíle konzultovali v práci.Je všeobecně známo,že na bratislavské trati se dosahuje časů rychlejších,než v Praze a tak tomu i odpovídají Houbovi plány a propočty.Zimní příprava proběhla kvalitně a to svádí k mírnému optimismu,s cílem pokořit osobní rekord 3:14:11h z roku minulého/..snad si to pamatuji dobře?/.Optimismem hýřil Houba i po startu závodu v minulém ročníku a to samé přeji všem i letos.Obvyklou výzvu s přelepením bradavek si letos odpustím,vzhledem k možné účasti dámské části týmu ji adresuji jen našim borcům...Usmívající se

Komentáře

  1. Tedy začnu já- moje příprava je v tomto roce ovlivněna neustále se vracejícími bolestmi v pravém lýtku, patrně se dle mého jedná a namoženou šlachu, která zlobí jen při běhu, jinak nic. Dnes jsem byl po čtrnácti dnech klidu (pouze jednou kolo, které na funkci nemá vliv) a prognóza před závodem je asi takováto- když tomu dám do závodu pokoj, tak to uběhnu. Pomalu, ale uběhnu. Jakýkoli lékařský "zákrok" nechávám na pozávod, a pevně doufám, že to tak dopadne, a že na mě nebudou čekat někde v Libni...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v našem "Bratislavském" týmu po zdravotní stránce až na drobné maličkosti vše v pořádku,čímž potvrzuji start Petry v 1/2 maratonu.Její příprava dlouho vypadala dost vlažně(či vůbec),ale posledních pár týdnů to pojala dost zodpovědně a tak se jí snad v premiéře půlmaratonu bude dařit a užije si to.Jak sama říká,její cíl je ten závod dokončit,o nějakých časových limitech nechce mluvit a stresovat se.

    OdpovědětVymazat
  3. Štěpánka Dusičová23. března 2012 v 1:16

    Danka opravdu neběží, to jsou mylné informace/nebo že by mi zapoměla něco říct/, ta se maximálně zapojí hlídáním našich dětí a možná ani to ne. Vlastně také tím, že nám fandí. Co se týče mojí přípravy tak se snažím. Nicméně tyto brzké jarní termíny nejsou pro mě, zasněžené a ledové cesty mě opravdu nelákají, tím pádem moje příprava byla velmi krátká. Do cíle se ale jistojistě dostanu a i se moc těším. Jsem si však jistá, že i prvoběžkyně Petra bude o dost rychlejší. Já to, ale do podzima opět doladím a ozvu se z Košic.

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se Dance za informační šum,ale na druhou stranu..takový rodinný/příbuzenecký tým by byl na trati možná raritou.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Taky jsem rád,že Dusítko nevyměknul,zatne zuby a poběži.Nepropotit a nechat viset někde doma na šňůře propadlé startovní číslo,nebo ho potupně prodat pod cenou na Aukru,to skutečně není Dusičův styl.Máte kuráž,mladý muži!

    OdpovědětVymazat
  6. pí. Houbičková29. března 2012 v 23:48

    Moc všechny zdravím. Je to tak, i já jsem se nechala nalákat na půlmaraton! Váhání bylo dlouhé, jak již psal Houba, ale pak vidina lepší kondice a pokoření dalšího cíle asi zvítězila. Něco jsem naběhala,(máme ty podmínky u nás v polabí opravdu snazší než v Postupicích), ale momentální stav je hrozný. Nohy mám jak cement a jarní alergie se hlásí stále intenzivněji. Nevím, zda si závod užiju, spíš asi ne, ale zůčastním se, to zase jo. Těším se na zážitky od Dusítků a přeju jim oběma hodně zdaru a hlavně bez zranění a s úúúúsměvem do cíle. Sportu zdar, pak se všichni sejdeme v Kladrubech :).

    OdpovědětVymazat
  7. Možnost sledovat naše hodnotné výkony zde- http://live.praguemarathon.com/

    OdpovědětVymazat
  8. No,výborně,na to se spolehněte!Vaše včerejší kompletní potvrzení účasti mne inspiruje k poslednímu článku před víkendovým startem.Čtěte dále,během dopoledne bude na našich stránkách..

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tak opravdu neběžím, ale potvrdila jsem účast jako fanynka... Od Dusiče jsem dostala tak podrobné instrukce, že už se teď v nich ztrácím. Tak snad budu mít zítra štěstí a alespon na moment někoho z rodiny uvidím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat