Poděkování

Díky,ale nechte si to až na mé devadesátiny...

Přátelé a fanoušci,vzhledem k neutuchajícímu proudu gratulantů k mým dnešním narozeninám,cítím potřebu se vyjádřit a všem paušálně poděkovat.Nejsem velkým příznivcem těchto oslav,zvláště jsem-li tím oslavovaným a vždy spíše v koutku trpím a těším se do své hlučné samoty.Přesto díky,ale nechte si to až na mé devadesátiny.Urazil jsem již notný kus své životní pouti,ale až dorazím na konec a budu slavit své devadesátiny jako praděda Čapek,který mi jako z oka vypadnul,tak přijďte a poklepejte mi po ramenou.Když Vás poznám,tak mi uděláte radost ještě větší než dnes...

Komentáře

  1. Štěpánka Dusičová5. června 2012 v 1:18

    Sice opožděně, ale nedá mi to. Fando vše nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. [1 Štěpi,podruhé děkuji Večer dám na stránky jednu úvahu z internetu o jednom dni důchodce v blízké budoucnosti.Nejdřív jsem čůral smíchy,pak plakal,když jsem si Vás představil...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat