Vysočanské bleskovky III.

Anatol se kupodivu slunil i v nižších nadmořských výškách a J.Bond v blescích fotografů beze mne...

Dnešní bleskovky budou převážně o fotografiích z pondělního výletu na Smrk,které na web Seniorů ZÚ pověsil Vlk spolu se svým komentářem.Série z výletu cyklistů/železničářů začíná stylově fotografií strojvedoucí Markéty,která nás vezla z Prahy až do Tanvaldu.Vlk si vyprosil fotografii po příjezdu do cílové stanice,i když hrozilo nebezpečí,že bude muset na oplátku vyvěšovat odstupující motor.vůz místo slečny strojvedoucí...Série naopak končí fotkou závěrečného posezení skoro všech účastníků v desenské restauraci Centrál.Já chuť na pivo neměl a tak na mne zbylo hlídání našeho vozového parku venku před restaurací.Možná únava z výletu,nevyspání po pracovní noční,prochladnutí při vartování před restaurací a možná i trochu nastupující viróza zapříčinila,že jsem na příští denní směnu zaspal.Houba se Špacírem se nezlobili,ale teď už můžu přiznat,že moje nejapná výmluva,že jsem utahaný,protože jsem se právě vrátil na otočku z Londýna z premiéry nové bondovky,že jsem letěl s nějakou novou čínskou nízkonákladovkou,že za těch pár euro sice dobrý,ale že je to jen na stojáka a držíte se madla jak v tramvaji,a že jsem nakonec stejně z premiéry nic neměl,protože jsem seděl až v poslední řadě za princem Charlesem..byla jen výmysl dané chvíleUsmívající se
I když jsem se v posledním článku Anatolovi lehce posmíval,že při svém idividuálním pěším kursu v rámci našeho cyklovýletu na rozhlednu Smrk,musel roztahovat hrudníček pouze pod inverzní pokličkou,tak obratem zaslané fotografie svědčí o něčem jiném a já musím poopravit své úterní tvrzení.Ostatně posuďte sami,dojmy z Anatolových snímků svědčí o úplném opaku..
Nýčovy domky


Černá Desná


Přehrada Souš



Riedlova hrobka


Komentáře