Tonyho Jizerská 50

Tony:Jak jsem to viděl,namazal a zajel...

Navzdory přetrvávající únavě z nedělního mistrovského závodu,navzdory spadlé počítačové síti organizátorů,která ani nedovolila podrobné zhodnocení výsledků a třeba mezičasů,jsem ve své poště objevil druhý díl zprávy přímého účastníka,Tonyho,který po svém prvním příspěvku,kterým mapoval poslední hektické dny před samotným závodem,se nyní autor podrobně zaobírá svou účastí v tomto nejmasovějším lyžařském běhu u nás.
Zdravím čtenáře blogu Seniortour2000!
Věřím,že Fanda,i přes potíže,které přináší publicita blogu v úplně nové dimenzi,si najde čas na zveřejnění tohoto příspěvku.Vzhledem ke zhroucení výsledkové listiny na stránkách J 50 přínáší totiž i vysoce aktuální informace.Dnes 13.1. jsem,jak známo,absolvoval klasiku Jizerskou 50 a to již počtvté v řadě.Jestli že mě Fanda v posledním komentáři káral za skromnost,tak to tentokrát z mé strany opravdu skromné nebude.Dosáhl jsem totiž historicky nejlepšího výsledku a to jak v absolutním pořadí,tak i ve výsledném čase jak je patrno z tabulky.
Antonín Král (1962, CZE).
Rok Závod Datum Klub Start.č. kat. Poř Poř. výsledný celk. kat. čas
2013 Jizerská 50 13/01/13 Senioři ZÚ 3266 M60 2197 344 04:32:55
2012 Jizerská 50 09/01/12 Senioři ZÚ 3144 M50 3142. 850. . 06:04:43
2011 Jizerská 50 09/01/11 Senioři ZÚ 2518 M50 2376. 675. . 04:33:25
2010 Jizerská 50 10/01/10 Senioři ZÚ 3569 M50 2338. 594. . 04:52:02
A podle mé soukromé teorie,že vzorek běžkařů na J 50 je dostatečně průkazný k porovnání výkonnosti a já se bezpečně usadil v první polovině startovního pole,usuzuji,že se ze mě stává lépe průměrný běžkař-klasik,možná i v rámci celé ČR.No,a co tedy vedlo k úspěchu?Za prvé si všechno pořádně srovnat v hlavě-probrat si taktiku a to i vzhledem ke svým zdravotním slabinám,za druhé snažit se zúročit zkušenosti z minulých ročníků a v neposlední řadě servis lyží,který jsem nesvěřil ani svým nejlepším kamarádům-běžkařům.Podle mých not hrálo i krásně slunečné,ale mrazivé počasí a kvalita sněhu,neboť se jelo vesměs na modrém parafínu/..já i známí na LF/ a modrém stoupacím vosku VR 40.To jsem si vždy přál a letos poprvé jsem nemusel patlat nevyzpytatelné klistry.Sníh sice nebyl nikterak rychlý,ale ke všem spravedlivý a krásně se na něm uplatnila kombinace stylů běh-soupaž.Lyže mě tedy rozhodně nezklamaly a bylo vidět,že při správném servisu dostály pověsti své značky/..i cenové relace/.Kde jsou ty časy,kdy jsem při sjezdech ztrácel desítky,ba stovky metrů..brr!Na podrobnější vyhodnocení výsledků/mezičasy,kolegové atd./musíme počkat na zprovoznění výsledkové listiny..a tak alespoň pořadí našeho leadera Libora Čumpelíka-celkově 1616 v čase 04:06:25h.
Na závěr bych chtěl popřát našim účastníkům Mistrovství ČR železničářů.tedy Houbovi,Ronymu a Šedému Vlkovi úspěch a spokojenost na trati.A kdyby se někdo podivoval,že nejsem mezi přihlášenými,tak vězte,že se tam soutěží ve dvou disciplínách-klasice a volné technice/bruslení/ a v té druhé je v mém případě již zmiňovaná skromnost určitě na místě-prostě to neumím.Tonda

Komentáře

  1. Ahoj Tony a Houbičko,moc se omlouvám,ale musíte své komentáře zadat znovu.Upravoval jsem něco v článku a nešťastnou náhodou jsem na něco kliknul a vymazal jsem celý článek ..samozřejmě i s vaším komentářem.Horko těžko jsem to pak dával zpátky dohromady.Jako bolestné mám ale pro Tonyho fotku na stránkách J50,chvíli po startu,kde jsem ho v balíku identifikoval:druhá řada zleva,přibližně desátý v pořadí,červený Craft,start.číslo 3266,máza modrý LF+VR40 a odhodlání v očích...nalistujte si fotku č.54 ve fotogalerii letošní J50:

    OdpovědětVymazat
  2. Tak po nahození počítačové sítě J50 přece jen trochu vystřízlivění. Podle oficiálních výsledku v absolutním pořadí nakonec Libor.Č. 1690. a já 2328. PS. po nahození komentářů na S2000 mám Houbův v paměti. Dík za gratulaci a znovu ho nepiš. Příště budeme komunikovat po bezpečnějších sítích Na fotce 54 je vidět, že mě soupeři zavřeli a ne jednou. Asi podám protest...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Těch námětů na protest,či spíše na dodržování fair play by bylo asi více..kolem tebe je i několik účastníků s čísly vysoko nad 4000..ti se tam určitě nedostali po startu sprintem v úvodním stoupání,ale spíše nenápadným šouráním dopředu ze své pozdější zadní vlny někam do vlny vaší..

    OdpovědětVymazat
  4. Bravo Tony!!!Každé zlepšení,byť o pár sekund či míst potěší.Velká gratulace!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace Toníkovi k úspěšnému účinkování na závodě Jizerské 50.Vím,že v mumraji lyží,hůlek a všech natěšených běžců zvláště po startu to není vůbec lehké.Závod se pak nejvíc užívá v druhé polovině závodu když se pole běžců roztáhne a uklidní. S pozdravem-Kdo je dobrej,maže modrej- K.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat