Se seniory Zeleného údolí do Krkonoš

Tonyho pozvánka,moje omluvenka a HD prezentace...

Na aktivním webu našeho spřáteleného týmu seniorů Zeleného údolí se objevila Tonyho pozvánka na pondělní běžkařskou akci:
Skol ! V pondělí 25.2. vyrážíme do Pece pod Sněžkou. Z autobusové stanice se přesuneme k vleku Javor, kterým vyjedeme a vydáme se kolem Pražské boudy, hotelu Oddech, chaty Mír na rozcestí Pod Lesní boudou. Odtud, v případě sportovní varianty výletu se strojovou stopou na Tetřeví boudy, Přední Rennerovky do Chalupy Na Rozcestí, kde bude požírka a plány na návrat zpět. V případě krásného počasí a chuti k turistice se vydáme z rozcestí Pod Lesní boudou po turistické stopě na Liščí horu, Výrovku a Luční boudu na místní pivo Paroháč. Návoz na akci R 849 Úpa s odjezdem z Lysé n L. v 6.43, z Nymburka v 6.56. Zpět z Pece autobusem nejdříve v 15.37 s dojezdem do Lysé R 856 v 19.13 a nejpozději busem z Pece v 17.37 s djezdem do Lysé R 858 ve 21.13h. Nerozhodnutí ještě zvažte účast a na rozhodnuté se těším v pondělí. Mapu a vytištěné spojení zajistím. Tóny.
Já jsem patřil mezi ty rozhodnuté,těšil jsem se,dokonce jsem přemluvil i Železného Karla k účasti,ale nakonec se musím z akce omluvit.Náhlá těžká viróza mne upoutala na lůžko a jen Ivánkova nezištná pomoc mi pomohla jakžtakž přežít poslední společnou noční směnu.Odsloužil skoro vše sám a ještě mi nabídl,že sobotní denní udělá za mne,abych se dal trochu dohromady..díky,Ivánku!To ovšem znamená,že nebudu v pondělí pokoušet osud a další legendární akce vysočanského ski & cycling týmu mi tak není souzená.Ve stejné situaci se ocitl nedávno i Houba před MR železničářů,který taktéž ulehnul,poctivě dobral antibiotika a ještě málem s teploměrem v podpaždí zamíchal v Harrachově pořadím tak,že se málem kvalifikoval do Francie na mistrovství Evropy.Já ovšem už nejsem Houbička a tak jediné,co mne nyní v izolaci od zbytku rodiny trochu spojuje se sportem,je raritní kulíšek Jizerské 50 z roku 1978,který ovšem v současné době jen prakticky přidržuje studené obklady na čele a je teď pro mne společně s horkým čajem s citrónem,medem,Paralenem,kapesníky a nočníkem,jediným denním společníkem.Tak si to v Krkonoších užijte!


Skončilo též tradiční zimní soustředění Houby a Dusiče s rodinnými týmy v Neratově.Včerejší závěrečná bilanční fotografie mne jen utvrdila v mém nelehkém,výše avizovaném rozhodnutí,nezúčastnit se pondělních běžkařských Krkonoš a věnovat se raději plně rehabilitaci.Na příkladu Houby je vidět,že když se neponechá nic náhodě,člověk neuspěchá po nemoci návrat ke sportu,nepodlehne předčasným,byť třeba opodstatněným ambicím,tak je pak schopen vrátit se v plné síle a předvádět dále své stabilní výkony.Ale aby té chvály nebylo zase příliš-z týdenního portfólia si vyřaďte vpravo dole růžový vzorek malinovky,věřím,že jen ten byl určen pro H+D drobotinu,snad se této společnosti nechytnou ochránci dětí a sociální pracovnice.



Komentáře

  1. Koukám se pod práškama na Val di Fiemme a F.jede s nimi,vše připadá tak snadné..Lukáš,Cologna a ostatní.Když přestane působit Paracetamol a opadne teplota,tak jsem ale v tu ránu,jak ten exotický závodník z Toga,který odstoupil po prvním okruhu,když ho předjel peloton..

    OdpovědětVymazat
  2. čau Fando, na fotce vypadáš jak postavička z nedělní poobědní pohádky. Brzo se uzdrav. R.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ahoj kamaráde,to je častý problém nás ''délesloužících''-každý sebemenší zdrav.problém nás rozhodí,zvláště když nás většinu života nic netrápilo,všechno nás hned rozesmutní,jsme lítostivějši a dětinštějští a jak se zpívá..k stáru zjišťujeme,že nemáme o životě páru,ale jinak je to prima.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj přátelé,po težkém soustředění na základně v Orlických horách se pomalu vracím do denní reality,piv padlo opravdu dost.Myslím,že do hospody chvíli nezajdu.Kromě dvojího vyvětrání na běžkách jsem se věnoval pouze sjezdovým disciplínám a hokeji na sněhu i ledu.Rodina lyžovala celá jako o život,za což jsme byli odměněni úspěchem dětí v pátečním ve slalomu.

    OdpovědětVymazat
  5. No,to je bomba!Jen jestli si Dus na slib vzpomene až vystřízliví

    OdpovědětVymazat
  6. Již naprosto střízliv potvrzuji účast na výše zmíněné akci. Vloni jsem šel do půlmaratonu z minimální přípravy, letos to tedy zkusím úplně bez ní, spoléhajíc na pohodovou atmosféru, na jejíž vlně se do cíle snad nějak dostanu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ráno mi žena odebrala moč a v laborce udělala rozbor.Prý sice žádný čuránky,jen samý čaj s citrónem,ale jinak veškeré hodnoty okJá sám bych zatím ani našeho vnoučka nepřepral,ale když to říká..

    OdpovědětVymazat
  8. V komunitě českých lyžařů se řadí Val di Fiemme k jednomu z nejoblíbenějších středisek Itálie. Hlavním důvodem určitě bude příznivá cenová hladina. Společný skipas osahuje pestrou čtveřici areálů Alpe Cermis, Latemar, Alpe Lusia a Passo Rolle. Ty nabízejí sjezdovky všech stupňů obtížnosti. Mimo dominující červené sportovní tratě jsou k nalezení i mírné pohodové louky a ani prudké černé sjezdovky.http://val-di-fiemme.wikidot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat