Železný Karel na skok pod Mt.Blancem

Sem mi nikdo nelezte,teď jedu já..Klapka Rosiňoly poprvé!

V posledních komentářích pod minulým článkem jste si mohli přečíst Karlovu omluvu před pondělním setkáním ve Zlých časech.Náš borec tentokrát vystřídá francouzské Alpy z minulého týdne za italské Dolomity a v nám důvěrně známých exteriérech stráví pár příštích dnů.Aby omluva stála opravdu za to,tak přidávám i pár momentek z Karlova prvního letošního tréninkového kempu..
Ve třetím patře se svítí,Karel zapomněl zhasnout a už letí z ubytování na lanovku a na kopec..


Lanovka Telepherigue na Rochebrune zakrývá masiv Mt.Blancu.



Vrchol Aig.Croche..metry Karel nedodal,tak si myslím,že se asi stydí,že je to jen nějaký brdek pod 2000m..


Uvolněná atmosféra před horským restaurantem Roselette,takovou jizerskohorskou Knajpou v místním podáníUsmívající se..je to mobil,nebo placatice?Podle záklonu asi to druhé..


Sem mi nikdo nelezte,teď jedu já!..kvůli castingovému videu našeho seniora byla nekompromisně vyklizena černá sjezdovka,pozastaven přilehlý vlek a rozmrzelí VIP hosté byli rozvezeni skibusy po okolních cvičných loukách.Jako první máte tedy ojedinělou možnost vidět možná první metry pokračování S tebou mě baví svět po 30ti letech,remake legendárního českého rodinného bijáku.Pan Postránecký už bude stejně potřebovat ve vypjatých scénách dubléra,Karel se s obloučky příkladně mazlil,režiséra a štáb doslova okouzlil,"Rosiňoly"do údolí neujelyUsmívající sea tak si myslím,že se můžeme těšit na premiéru a na volňásky..

Komentáře

  1. Tak Karel mi tajil toto video-tohle,že jsou carvové oblouky?Budu mu muset dát příští týden lekci v Itálii.V.

    OdpovědětVymazat
  2.    ,to je dobrý..vidíš,a mně vyčítal,že zveřejněním to bude vypadat,že se vytahuje!Trochu na něj přitlač,večer z něj vypadne,že to točil sám a žluťáskovou bundu půjčil vrchnímu z toho kiosku a ten to odjel za něj!

    OdpovědětVymazat
  3. Netušil jsem,že mi František udělá takovou popularitu.Pro mě to byl prima výlet s partou podobně založených lidí tedy lyžařů a cyklistů z Ústí n.Labem a okolí.Zde bych vypíchnul blízkou přítomnost fascinujícího Mt.Blancu,tedy aspoň pro mne.  K.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat