25000 návštěvníků do Vánoc,nebo do konce roku?

Osladíme Vám pátek třináctého!Vyhlašujeme soutěž pro naše fanoušky..AKTUALIZOVÁNO!


Když se podíváte na dnešní screenshot titulní stránky našeho webu a hlavně na počítadlo návštěv v pravém dolním rohu,tak zjistíte jako já,že k dosažení hezkého zaokrouhleného počtu 25000 návštěv nám/vám zbývá "pouhých" 282 návštěvníků!Píšu s nadhledem slovo návštěvníků..to se poslouchá lépe,ale reálně je to samozřejmě počet návštěv našeho webu,Vás,kteří jste klikli na naše stránky a poctili nás svým zájmem.Díky všem,bez Vaší spolupráce a podnětů by jsme nebyli tam,kde jsme,moc si toho vážíme.Aby jsme se trochu odměnili za tuto spolupráci,tak jsme se rozhodli s blížícím se koncem roku odměnit toho jubilejního fanouška,který dosáhne na magické číslo 25000.Odměnou bude jen malá drobnost,nečekejte ani ve vánoční atmosféře žádné dárkové koše,tablety,nebo dárkové certifikáty do Apple storu.Budu se snažit poctivě sledovat naše narůstající konto a ten návštěvník,který nějak hodnověrně dokáže v inkriminovaný čas svoji návštěvu,ten vyhrává.Možná si to představuji,jak Hurvínek válku a někdo si ťuká na čelo,ale uvidíme..Usmívající se

AKTUALIZOVÁNO 28.12.2013 ve 22:35hod:Právě před třemi minutami dosáhly naše stránky magické hranice počtu 25000 návštěv!!!Nebylo to pod stromeček od Ježíška,ale zase jsme to stihli do Silvestra a tak na počítadle už začínáme směle směřovat k číslovce 50000Usmívající se.Jak poznáte z mého přiloženého screenshotu,tak o post vítěze se svedl lítý,i když celkem očekávaný boj.Pravděpodobně zvítězil Dusič,který první poslal v komentářích odkaz na svůj počítač s naším webem.Dalším on-line jsem byl samozřejmě já jako supervizor souboje,ale kdo byl další?Určitě to nebyl Vinogurmán,který sice projevil nebývale sportovního ducha,když se pokoušel 3x,4x přihlásit a souboj rozhodnout,ale technické problémy jeho snahu zmařily.Doufejme,že stejně sportovně přijme i prohru,neb zatím sedí vedle mne a mumlá cosi o cinklé soutěži,arbitráži a odvetě a maluje si na papírek šibenice s našimi podobiznami.

Komentáře

  1. ..jo,a když se vítěz nepřihlásí,tak výhra propadá na level 50000,nebo do dalšího pátku třináctého

    OdpovědětVymazat
  2. Můj soukromý tip je, že vyhraje Šedý Vlk, jako ostatně ve všem je nejlepší

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hackeři,senioři a Senioři a ani rodinní příslušníci hackerů nebudou zahrnuti do slosování

    OdpovědětVymazat
  4. 24920..kdo přijde dřív?Ježíšek,nebo někdo z vás?

    OdpovědětVymazat
  5. 24940..tak Ježíšek již mimo hru.

    OdpovědětVymazat
  6. 22:32hod a máme návštěvníka s pořadovým číslem 25000!!!Jsem opravdu zvědavý,kdo se přihlásí

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli se přihlásí Dusič jako vítěz,tak to napadnu.Muselo to být cinklý,zkoušel jsem se přihlásit několikrát a nepřičetlo mi to návštěvu!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Musíš změnit IP adresu nebo PC, jinak máš smolíka

    OdpovědětVymazat
  9. Štěpánka Dusišová28. prosince 2013 v 0:24

    Tak jsem to asi prošvihla 25002. Třeba při příštím jubileu se na mě usměje víc štěstí. Mimochodem gratuluji, myslím že je to skvělé číslo a děkujeme za pravidelné zpravodajství. I nadále se budu snažit svou účastí na některé ze sportovních akcí poskytnou materiál k dalším reportážím.

    OdpovědětVymazat
  10. Začalo mě píchat v kříži..že on už Vinogurmán začal s woodoo?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat