Od startu do cíle

Z Řípu do Tróje-výběr z 5000 fotek..

Na stránkách pořadatele sobotního Koloběhu se začínají objevovat kolekce fotografií různých autorů,ale proklikat se cca 5000 snímky,ve snaze najít pár fotek našich závodníků,je úkol takřka nadlidský.Kdo má zájem,může se s alby seznámit podrobněji,třeba najdete i nějakého známého sportovce ze svého okolí.Já jsem vybral jen pár fotek Houba týmu a Dream teamu ze startu,z trati a pražského cíle,které ilustrují náročnost letošního ročníku.Doufám,že samotní účastníci doplní fotografie i osobními dojmy.Každopádně palec nahoru všem,kteří se sešli na startu!
Houba tým cestou na start..


Tradiční místo startu,kaplička na Řípu.Po startu cyklisté po betonce dolů,běžci po skalkách a lesem.U rozcesti na Ctiněves se potkají..snad,a budou pokračovat spolu až do Prahy..


Kapacita běžecké stezky je omezená,terén zrádný..


Hustě spadané listí skrývá ledové plotny..


Pí.Houbičková již na cyklistickém úseku ukrajuje první metry..


..v některých úsecích na tom ale nejsou cyklisté o nic lépe než běžci.


Ach,to letní obutí!Vsadím se,že Dus má na bicyklu ještě gumy ze zářijové SeniorTour Marmolada 2003Usmívající se


Dream team opět pospolu..


I v mrazivém počasí je nutné doplňovat tekutiny.


Konečně v cíli!Výraz Štěpánčiny tváře nejlépe dokumentuje radost z překonání náročné trati a zadostiučinění za letošní smůlovatou sezónou..


Postupický Dream Team,Dus a Štěpánka.


Ruku v ruce v cíli i Houba tým.Houba již radost v cíli poznal po několikáté,naopak pí.Houbičkové letošní premiéra.Veliký respekt,Peťko!


A protože tradice se mají udržovat a rozvíjet,tak Houba tým při předávání diplomů již se svou juniorskou zálohou..


Diplomu a ocenění se při závěrečném ceremoniálu samozřejmě dočkal i Dus se Štěpánkou.

Komentáře

  1. Pěkně jsi to napsal,Fanoušku,jako by mi něco snad spadlo do voka,nebo co..jinak začínám pomalu chodit

    OdpovědětVymazat
  2. Štěpánka Dusišová9. prosince 2013 v 23:51

    Trochu mě bolí ještě nohy, ale rozhodně to stálo za to. Budu se snažit přidat podrobnější komentář, ale jak sleduji fotky, zjišťuji že jsem spoustu věcí zapomněla. Asi si to budu muset zopakovat a doporučuji všem, kteří o tom zatím jen pouze uvažují.

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji oběma týmům k nelehké anabázi do Prahy. K.

    OdpovědětVymazat
  4. AhojFando, děkujeme za výběr fotek, nevím kdy se k prohlížení kdy dostanu. Z mého pohledu to bylo až moc outdoorové! Terén opravdu výživný a počasí se také moc nepředvedlo :(. Já nemít Houbičku, tak tam běžím snad ještě teď!! Houba má výbornou formu a díky němu jsme se posunuli z posledních pozic na tak úžasné umístění. Já jsem většinou byla spíše cyklistou než běžcem, ale i ten pojem cyklista je přehnaný. Velmi mnoho úseků jsem kolo buď vedla, nebo se s ním válela na poli :). Ono to trekové kolo nebyla při těch podmínkách zrovna trefa do černého. Jinak trasu si nepamatuji skoro vůbec, jen některé úseky,ale netuším kde to bylo a v jakém pořadí ty úseky jdou za sebou. Ovšem k novému absolvování této trasy mi to zrovna nijak nemotivuje. Nohy necítím a ruce z kola taky ne, myslím že takhle jsem byla vyřízená po Králi Šumavy po 150km!!! Takže, kdo si chcete hrábnout a zažít OUTDOOR se vším všudy tak hurá na KOLOBĚH.

    OdpovědětVymazat
  5. Je zajímavé,jak obě naše letošní novicky hovoří shodně o své letošní premiéře.Překonaná únava,určitě zadostiučinění a soukromé martýrium v kolektivním zážitku sice skoro vymazalo v hlavě itinerář závodu,ale zážitek plný emocí asi vydrží dlouho..holky,já vás žeru!Kde se to ve vás bere?

    OdpovědětVymazat
  6. Paní to popisuje přesně z našeho pohledu, tzv zážitkových běžců. Jednou z dvojic, se kterými se potkávali cestou do Kralup, jsme byli my. Vypadali tam fakt špatně, v cíli pak byli jen 15 minut za námi. Paní měla bundu barvy Ibalginu, což se mi dobře pamatuje...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Nebylo by lepší,kdyby příští ročník organizovala raději fakulta matamaticko-fyzikální?Že by lépe spočítali potřebný počet diplomů..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat