Běh na Blaník 2014

Štěpánka dodržela slovo a opět nezklamala..

Dnešní dopolední,již jubilejní 40.ročník silničního běhu na Blaník odstartoval z Vlašimi v chladu a nepříjemné mlze a připravil cca 277 závodníkům všech kategorií drsné podmínky.Na startovní čáru se postavila i Štěpánka z našeho spřáteleného Dream teamu z nedalekých Postupic a splnila tak své slovo,když v nedávném komentáři slíbila start v tomto silničním běhu s těžkým krosovým výběhem/seběhem po turistické stezce na vrchol Blaníku.Uznání zaslouží všichni,kteří našli odvahu se postavit se na start závodu a podle slov samotné Štěpánky:"Bylo to náročné,ale jsem ráda.Byl to zážitek, který se musí zažít, nikoli opakovat.."vidíte sami,že i do Postupic směřuje právem náš hluboký respekt!
Když na vás čeká v cíli fandící rodina,nebo cítíte podporu během závodu,jako v tomto případě od postupické juniorské zálohy Dream teamu,nebo od juniorky Houba týmu v jiném závodě,tak to se hned běží lépe..Usmívající se



Bravo,Štěpánko!



Komentáře

  1. Ve výsledkové listině chyby v časech (u naprosté většiny, včetně Štěpánky), takže byla odstraněna a opravená verze by měla být během dopoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To přesně odpovídá výjevu na diplomu.Pořadatelé museli být nutně vykulení oproti minulým letům,když se na ně vyřítilo z hory letos už 277 blanických rytířů-to se pak zalekla i časomíra..

    OdpovědětVymazat
  3. Štěpánka Dusišová19. ledna 2014 v 16:20

    Včerejší závod byla podle slov většiny účastněných jednoznačně dřina. A to přálo počasí - kolem nuly, mlha, mlha a zase mlha a vlhko - běžet ve sněhu či na ledu si nějak nedokážu představit. Slibuji si již tři roky, že to zkusím, letos došly výmluvy, neposlušná noha se trochu zlepšila a tak jsem se tak nějak ocitla na startu. Prvních 6km je po silnici z kopce do kopce, pak se zaběhne na turistickou značku do lesa a hurá na Blaník /tam jsem maličko zabloudila/. Cesta to je velmi pěkná, ale na procházku, s přibývajícími výškovými metry ubývala síla běžet a tak jsem to aspoň vyšla svižným tempem, vidět vrchol byl nejkrásnější okamžik závodu. Cesta dolů mě překvapila, myslela jsem, že budu muset jít i dolů, ale dalo se to ze dvou třetin krásně běžet. No a pak po silnici zpátky, to už jsem nějak nemohla, ploužila jsem se a těšila do cíle. Napadlo mě, že některé zážitky je dobré si prožít, nicméně není nutné je opakovat a že už nikdy….. Nějak jsem doběhla. V cíli je to vždycky stejné - sice poslední, ale ta radost, že jsem to dokázala za to stojí a možná příště...…  Navíc velké překvapení, přišel mě nečekaně povzbudit zbytek rodiny a třešničkou na dortu byla cena pro poslední ženu, kterou jsem hrdě při slavnostním ceremoniálu převzala. Konečně také někdo ocenil můj výkon. Hezké že. Asi to na hřebík ještě nepověsím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vlašimští pořadatelé se konečně oklepali z nečekaného nájezdu blanických rytířů,vyvěsili bílou vlajku a konečně taky správné výsledky ze sobotního 40.ročníku:http://www.pojmon.cz/behnablanik/vysledky/zimni_beh_na_blanik_40_rocnik.pdf

    OdpovědětVymazat
  5. A ještě dotaz na Dusítka.Co ten tajemný vlašimský Jiří Tůma na 58.místě celkově?To je někdo z přízně,nebo jen shoda jmen?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:absolutní jmenovec, jenž je následován svým otcem téhož jména na pozici č. 77.

    OdpovědětVymazat
  7. Na stránkách pořadatelů se včera objevilo oficiální video z letošního jubilejního ročníku.Pozorný fanoušek si určitě najde Štěpánku a kamarádi i Dusiče,tentokrát v roli toho neméně důležitého v zákulisí Dream teamu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat