Objektiv někdy klame

Je to Tony,nebo ne?

Tony ode dneška vystřídal v krkonošském Oddechu Železného Karla a přece jenom v lepších sněhových podmínkách zahájil tréninkový pobyt.Koukám na polední webovou kameru z Labské boudy a tiše závidím dvojici sjíždějících běžkařů skoro ideální podmínky..u předního z povědomé dvojice mne sice trochu zaráží,že nemá svou obvyklou červenou bundu od Craftu,ale typicky široký pluh ve sjezdu mne utvrzuje,že Tony už ukrajuje první kilometry tréninkového cyklu.Je to ale Tony s Ivet,nebo ne?..kolegova zpáteční esemeska mne ale vrací do reality-Tony teprve mrzne v rychlíku do Trutnova a nemám mu tedy co závidětUsmívající se.Objektiv někdy klame a moje oči už stále častěji taky..

Komentáře

  1. Of course it´s Tony..I remember his unique style from Kneipa J50 summit.I think,it was 2011 or 2012 really hard race that year.Skol!

    OdpovědětVymazat
  2. A pak,že se mi to zdálo..

    OdpovědětVymazat
  3. Pozn.F..rád přepisuji dnešní Tonyho aktuální esemesku z tréninkového pobytu:

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu nebudete věřit,jak včera dopadnul můj,kupodivu první v životě,výlet legendárním pendolinem.Čekal jsem v cíli přidanou hodnotu,ale splakal jsem trochu nad výsledkem.Bylo mi líto starých kamenobijek,které pomalu trouchnivěly ve sklepě a objednal jsem si v eshopu běžkařské botasky na staré BRN vázání,které se již desítky let nevyrábí.Čistě náhoda,výhodná koupě opravdu skoro zadarmo a lepší než původně uvažovaná alternativa koupě NNN vázání,převrtání na staré lyže a používání stejných bot jako na jedničkových fišerkách.Ale opět se potvrdilo klasikovo,že šetření na nepravém místě je hazard .Impulsem k cestě bylo nejen to,že výdejní místo bylo pro západočecha blízko,u Karlových Varů,ale i telefonická pobídka,že zásilka právě vyrazila kurýrem z centrálního skladu v Semilech a míří do výdejny.Cesta začala pěkně..v poloprázdné soupravě jsme prolétli ve 145km/h Kozolupy,hladinka kafíčka se ani nehnula a já se těšil z výletu..v Chebu přestup do osobáčku na Karlovy Vary a na druhé zastávce Hájek za lázněmi výstup.Čekala mne namrzlá okreska,vítr a cca 2km pěšky do tiché obce Stráň.Kurýr ještě nedorazil,tak hodinku bloumání po okolí,dolů ke kapličce a kolem kravína ven z vesničky.Hezká a členitá asfaltka cyklostezky č.6 podél Ohře určitě námětem některého jarního výletu,serpentiny dolů do Radošova s krytým dřevěným mostem a nyní nepoužívanou lokálkou z Vojkovic do Kyselky..po návratu zpět mne sice potěšilo,že jsem v přímém souboji předběhl i kurýra PPL,ale samotné rozbalení zásilky pak vítězství vygumovalo-v krabici úplně jiné boty,úplně jiná velikost a pro úplně jiného adresáta.Kurýr samozřejmě bez viny,dispečer v Semilech ale přijde o prémie.Kdybych si nechal boty poslat na dobírku rovnou ze Semil,tak bych stejně musel na poštu a posílat balík zpět a přišel bych i o vítr ve vlasech v pendolinu . Cesta s prázdnou zpátky,jen s ujištěním ochotné paní,že se bude přehmat co nejrychleji řešit.Nakonec hezký výlet říkám si,ale takové manévry kvůli letošní pěticentimetrové sněhové nadílce..

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Tony,koukám na polední webovky:http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/kam/prohlizec.html?cam=labskabouda děsná mlha na Labské..asi jste dnes s Ivet raději ve vířivce,ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, pro mlhu to na hřebenovku dnes opravdu není, a tak včera i dnes okruhy na Černé hoře, respektive na Hnědém vrchu. Vířivka už byla..zapomněl jsem plavky,ale naštěstí nikdo nepřisedl.

    OdpovědětVymazat
  7. Železný Karel zdraví ze sjezdovek francouzského Le Sesiére!Na francouzské straně hranic mlha,na italské dnes slunečno,ale hlavně dostatek sněhu.Snad právě proto mně tady nechal můj běžkařský trenér napospas a odjel si užívat adrenalin na širších prkýnkách.Ale nevadí..já si ho dnes užil dost a dost při Štybyho triumfu na cyklokrosovém mistrovství světa.Myslím,že i Tony a Houbička na tom byli podle ohlasů stejně.Nervy,hrdost při hymně i slzy,když jsem viděl Štybyho tátu pod pódiem..zatím můj největší sportovní zážitek roku 2014,v Soči budou mít naši co dělat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat