Pohár s listem vavřínovým

Houbičko,dobrá náhrada za Krušovický soudek..

Musím nyní zklamat ty,kteří také čekali jako já,na dnešní výsledek a první dojmy z Krušovického soudku,populárního přespoláku,který jsem avizoval komentářem v minulém článku a jehož je Houba tradičním účastníkem,neboť až naše večerní výměna esemesek přinesla vysvětlení absence informací..navíc vysvětlení z trochu jiného soudku a z jiného kláníUsmívající se.Malinko se Houbovi omlouvám za zveřejnění,možná že by mu stačil jen ten moment předání ocenění vedle dnešních medailistů a raději by se pochlubil dalším sportovním úspěchem,zvláště když se v současné době doslova veze na vlně vynikajících časů a závodní pohody,ale právě proto máme zase my tu čest,pochlubit se,jaký je mezi námi sportovec.Hezký pocit..ostatně posuďte sami.
Ahoj Fany,Krušovický soudek dnes nebyl,dopoledne jsem sledoval Fandův mistrovský turnaj ve fotbale.Odpoledne jsem se zúčastnil Lázeňského běhu v Toušeni,kterého se zúčastnily také sestry Groušlovy!Obě s přehledem zvládly 4 km trať,Lenka dokonce bez řádného tréninku!Bravo,má to v sobě!Já se vydal na dvojnásobnou trať,ale..špatně jsem naběhl do 2.kola,takže jsem byl v cíli sice na 3.místě,ale takto nečestně jsem si pro diplom jít nemohl.Nechal jsem se diskvalifikovat,pořadatel mi však před aplaudujicí tribunou předal cenu Fair play.Krásný pocit,byť trochu hořký...za rok to snad už nespletu.
Bylo to jak v americkém filmu-nejdřív šok z nečekaného bronzu,ale vědom si vlastní chyby jsem věděl,že je zle a že na bednu nemůžu.Zkrátil jsem si to asi o 200m,takže bych byl po připočtení asi 50 vteřin stejně čtvrtý.Pořadatel trval na tom,že mé přiznání chce ocenit,tak jsem s husí kůží vedle stupňů vítězů dostal cenu Fair play.Trasu jsem dobře znal,ale náběh do druhého kola byl přes cíl,ne přímo podle fáborků.Neudělal jsem tedy týmu Seniortour2000 ostudu ani na poli společenském! Houba
Na závěr to trochu zlehčím..když jsme s Tonym četli první věty esemesky a ještě ne konec,tak jsme kombinovali,co Tě mohlo tak rozhodit,že jsi zabloudilUsmívající se..v Toušeni,ve svém prakticky domovském tréninkovém revíru!Tony sázel na tu,pro Tebe nezvykle krátkou distanc:"..já začínám věřím tomu,že Hubka na startu toho sprintu snad i zaklekl do bloků-opravdu nezvyklá pozice pro tak zkušeného vytrvalce vidět od startu až do cíle."Já byl zase přesvědčen o tom,že v chudém pelotonu k soustředění chyběla ta obvyklá anonymita davu z Tvých oblíbených světových maratonů a určitě nepomohla i ta zátěž genia loci místa dnešních závodů,kam se nedávno z nedaleké Houšťky určitě zatoulal i Emil Zátopek při svých pověstných trénincích v bagančatech a kterého jsem Ti kdysi vylepil v šatně na skříňkuUsmívající se.
Toušeň,dobová pohlednice lázeňské restaurace.

Komentáře

Okomentovat