Norská ochutnávka

Žádné rybí speciality pro gurmány,jen pár fotek pro romantiky...

Než se mi podaří dát pár fotek z norské výpravy Houbatýmu do naší galerie,tak alespoň malá pozvánka.Jen zhruba 30 fotek ve výběru zdaleka nestačí zdokumentovat celou cestu,to je samozřejmé,ale Houba slibuje,že je ochoten případné vážné zájemce uspokojit osobní návštěvou a pochlubit se celou fotodokumentací Houbatýmu.Případní zájemci si mohou prezentaci objednat přímo na našich stránkách!
Jotunheimenvegen.


Valdresflye-výpravou nejvýše dosažený bod na kole.



Cestou na hřeben Bessegen.


Řeka Sjoa a nebojácná juniorská ekipa Houbatýmu.


Sognefjellet.Důkaz,že došlo na má slova před odjezdem,navíc podpořený jedním z účastníků,malým Fanoušem,přímo na místěUsmívající seNutil jsem výpravě ještě běžky na volné střešní lyžiny,ale nebyl jsem vyslyšen..všimněte si vpravo na snímku černé tečky na sněhové pláni za jezerem.Další snímek pro názornost ve větším rozlišení..


Ladná běžkařka v upnutém body,upravené kilometry běžkařských tratí.Podotýkám,že máme právě 13.července..


Zatímco já jsem nápad zapomněl hned po odjezdu výpravy,tak malý Fanouš musel polknout pár slziček,že se nemohl přidat k dlouhovlasé dceři Vikingů.Káťa si naopak vystačila i bez milovaných prkýnek..


Stoupání k ledovci Jostedal.


Známá cyklostezka Rallarvegen do Finse.Cestou zbyl čas i na letní koulování,ale místy tvrdá práce pro celý tým.

Komentáře