Co se nevešlo do Galerie

Možná jsem to měl zase nechat až na silvestrovské číslo..

Ne..opravdu žádná úleva,a ani vyvážení se na vrcholy pomocí helikoptéry se letos nekonalo,to přísahám!Železný Karel opět vše vyjel bez známek únavy,bez oroseného čela a povzbuzujících prostředků.Momentka z cesty na Gotthardpass jen ilustruje situaci,kdy Karel nedbal pokynů copilota vrtulníku,který pendloval se stavebním materiálem a radil nám,ať si zajistíme bicykly proti silnému náporu větru..Karla situace zaujala a chystal si fotoaparát z brašničky bicyklu,který však najednou začal sám ujíždět zpět dolů do Hospentalu..Usmívající se


Železný Karel si určitě pamatuje na cestu na Silvrettu 2007 a na kopnutí,které mu uštědřil ne kůň,ale 24V elektrického ohradníku výběhu,ve kterém se fotografovaný bělouš proháněl.Možná ale už nepamatuje,neboť tady už zase pokouší VVN 500 000V,ve snaze získat lepší nadhled nad cílovou rovinkou na Gotthardpassu..


Někdo vozí ze Švýcarska alpské sýry či dřevěné kukačky,já si vozím další a další nášivky z dvoutisícovek na brašny a letos jsem si přidal na památku pod polštář i pytlíček autentické slámy od Hermanna z Andermattu.Věřím,že takový dáreček pochválí i takový fajnšmekr jako třeba Dusič..však byl taky spokojen,když jsem mu přivezl suvenýr z KorsikyUsmívající se


Ani se nedivím,že mi chtěli v pátek hodit lano profíci z holandského týmu Lioris,když se na soustředění v Andermattu doslechli,co jsme za těch pár dnů zase zvládli..byla by to určitě dobrá zkušenost na závěr kariéry,ale mám ještě dva roky platnou smlouvu ve vysočanském týmu Seniortour2000 a hodlám jí dodržet,kamarádi a kolegové!

Komentáře

  1. Jste borci..zvládli jste toho opravdu hodně a já jen už vzpomínám na projetá místa z fotek.Díky za nádherné komentáře,určitě jsem nebyl sám,kdo vše sledoval a čekal na novinky z terénu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Výběr základny v Andermattu na vybraná passa byl zásadní a po počátečních rozpacích se ukázal,jako skvěle zvolený,zvláště,když jsme pak jezdili kolem původně zamyšleného kempu tamtéž a měli jsme možnost si tu holou,prázdnou a těžce nacucanou loučku projít a představit si ty každodenní návraty do ničeho.Ještě jednou díky za pomoc při výběru!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat