Vysočanská pivní bleskovka

Doběhli,dopili a zase druzí..

Dnešní,opravdu časná ranní Houbova esemeska,mne v 7hod zastihla cestou z práce a rázně mi připomněla,že jsem v tom zmatku příprav i ponávratovém ruchu,zcela zapomněl na včerejší pivoběh pivovaru Kostelec n/Černými lesy,jehož tradičním..a stabilně úspěšným,účastníkem je i Houbův koedukovaný tým,ve kterém letos Štěpánku nahradila mně neznámá čelákovická náhradnice-Hubka jistě podrobně představí.Náhrada to byla plnohodnotná,neboť Houba tým obhájil loňské skvělé druhé místo a do příštího ročníku může nastoupit s velice motivačním sloganem ''Do třetice všeho dobrého!''.Blahopřejeme!


Sms Houba:Ahoj,tak jsme druzí,no a co?!Včera opět krásný závod,něco málo přes 40 km,neustálé přetahování se o vedení s Květoborcema.Nakonec my v pivovaru první,dopíjeli jsme asi 3 piva,v tu chvíli dorazili Květoborci,já hodil šavli,holky to dopily jako první,ale Květoborci měli k dobru 7 minut,neboť start nebyl jednotně,ale podle času vyzvednutí pípy na startu.Takže to nakonec stihli a vyhráli o 2 minuty...Ale pak pohoda,já dal malinovky a asi jen 3 piva,takže teď jsem zase jako rybička Houbička:-)!
Pozn.F:Toto není Houba tým, přiložené foto je opravdu jen ilustrační!

Komentáře

  1. Štěpánko,letošní náhradnice Ti ostudu neudělala!

    OdpovědětVymazat
  2. Štěpánka Dusišová2. října 2014 v 22:46

    Celému týmu samozřejmě gratuluji ke skvělé obhajobě druhého místa. Pevně věřím, že příští rok to již vyjde a Houbův tým, ať bude jakýkoli, se na tu bendu postaví. Jen to slovní spojení "moje náhradnice" mi trochu drásá nervy. Nějak ten můj výpadek, nejen při této akci, ještě stále nemůžu skousnout.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat