Emílio,vše nejlepší!

Úterý 11.listopadu 2014 svátek slaví Martin..

Svátek dnes slaví Martin,který sice dorazil na bílém koni někde již před pár dny,ale hlavně dnešním dnem odstartoval tradiční vysočanský Orange Bowl listopadových svátků a narozenin.Je to tak těžké každý rok vymýšlet neotřelá přání a sršet novými nápady,tak jsem se rozhodl,že uplatním přání,která dorazila k adresátům již rok minulý,jen příhodně někde upravená,jak jde život.Doufám,že mi to odpustíte..já bych stejně lepší přání asi nevymyslelUsmívající seEmílio,cyklistické jaro-léto-podzim končí,co nevidět začne i Tvá oblíbená běžkařská zima a tak tedy vše nejlepší a těším se na další společnou sezónu před monitory,za řídítky a ve stopě!
Jak znám Emília,tak z vysočanských borců naskočí do stopy určitě opět jako první..

Komentáře

  1. Hlavně Ti přeju,ať máš zítra ty testy na přezkouškách co nejdříve a můžeš mně napovídat..jsem dutý jak bambus a kolem Broskvičky si už zamluvili místa Ivánek s Tonánkem

    OdpovědětVymazat

Okomentovat