Newyorská bleskovka pro Houbu a Štěpánku

Kdo přežil nultý ročník Pivoběhu,ten už musí vydržet všechno..

Včerejší mezinárodní maraton v New Yorku jsem pojal jako vhodnou záminku k motivační bleskovce Houbovi před sezónou 2015,ale nakonec se mi hlavou honily úplně odlišné věci.Snažím se totiž otřepat z podvečerního rozhlasového rozhovoru Jana Pokorného s lidem zvoleným dlaždičem republiky z Lán/..omlouvám se na dálku všem slušným dlaždičům!/,ale nějak se mi to nedaří a v uších mi to bude znít ještě dlouho.Poklidnou Dušičkovou atmosféru jsem chtěl oživit jen zážitky reportéra/přímého účastníka Tomáše Poláčka z maratonské trati v New Yorku a ne přímým přenosem ze senkrovny v Lánech-doporučuji rozhovor raději přečíst,než poslouchat nevypípané výlevy MZ!
Raději ale zpátky ke sportu-Poláčka bylo možno díky redakčním kolegům reportermagazin.cz sledovat na trati on-line a odkaz s poznámkami o přípravě bude tedy určitě zajímavý nejenom pro Houbu a Štěpánku,jeho vlastně pobratimů z legendárního nultého ročníku Pivoběhu černokosteleckého pivovaru,a pro Houbu ještě konkrétně i jako maratonce-sólistu z vysočanského týmu.Čekáme v příštích dnech na autentické dojmy přímého účastníka a i když to nebude podle prvních ohlasů v cíli asi tak šokující článek,jako z Pivoběhu,tak se máme na co těšit!
Poláček v cíli s dr.Pirkem,dalším českým účastníkem a současně Poláčkovým sparingpartnerem v přípravě a první reakce fanouškům..nedalo mi to a dovolil jsem na dálku poblahopřát za tým i za Houbu a to dokonce hned jako druhý v pořadí gratulantůUsmívající se






























AKTUALIZOVÁNO:Tomáš Poláček (@Polacek_Tomas) tweeted at 4:30 odp. on pá, 11 07, 2014:
Od organizátorů newyorského maratonu si za docela mastný prachy můžeš koupit vlastní fotky ze závodu. Tohle je finiš:

Komentáře

  1. [1]:Zaběhl to moc dobře,klobouk dolů.Napoprvé super výkon!!!Gratulace!

    OdpovědětVymazat
  2. Dnešní odpolední zpráva z Tomášova Twitteru i s pěknou cílovou fotografií-zařazeno aktuálně do článku!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat