Tony,vše nejlepší!

Pondělí 17.listopadu 2014 narozeniny slaví Tony..

Státní svátek klepe na dveře,ale dnes večer oproti zvykům nepotáhneme s lampióny na Albertov,ale do ZelenčeUsmívající se..narozeniny totiž slaví Tony,po Emilovi a Houbovi další vysočanský obojživelník,tedy cyklista/lyžař,který nedávno tak trefně vyjádřil svůj vztah k těmto sportovním odvětvím,že jsem jeho výrok okamžitě pojal za svůj a plně se za něj podepisuji.Když v našich komentářích oceňoval běžecké výkony Štěpánky,Dusiče,Houby a ostatních,řekl,cituji:.."Obdivuji všechny tři i ostatní z našeho okolí, kteří se věnují běhu, neboť těžší disciplíny není. Blahořečím svým sportům, tedy kolu a běžkám, kde dřina se snoubí s rozkoší v lepším poměru"..Palec nahoru a vše nejlepší,Tony,těším se na další společné výpravy za dobrodružstvím,vzhůru do hor,po proudu řek i do ticha lesních samot!Nedávno čerstvý padesátník se konečně svým věkem a zkušenostmi plnohodnotně zařadil do našeho seniorského týmu,kde nám dosud trochu kazil věkový průměr.Snad Tony svým mladistvým elánem převezme týmovou štafetu a věříme,že potáhne naši káru dál a výš..
Výše uvedený je asi nejfotografovanější personou na našem webu,proto jsem marně vybíral z archívu nějakou dosud nezveřejněnou fotku oslavencovu.Nakonec se vracím k té prosté,která se stala pozdějším mottem našich stránek..
Tony v našem chlapském objetí na SeniorTour Tre Cime 2008..ale asi si v současné době váží nejvíce dárku současného,od BroskvičkyUsmívající se,což dokazuje druhá fotografie.Škoda,že já jsem červnový a narozeninovou směnu jsem měl jen s Gurmánem..


Komentáře

  1. Děkuji za přání. Vše tak letí, i ten výrok byl vyřčen již před drahnou dobou. Děkuji všem účastníkům nedělního pochodu Vlašimskou pahorkatinou, že se mnou pochodovali a slavili a na ostatní se těším zase příště při nějaké dobré příležitosti a to nejlépe hned 1.12. 2014 v zelenečském bývalém OKI - DOKI od 17.30 na tradiční vánoční besídce. T.

    OdpovědětVymazat
  2. Článek aktualizován narozeninovou fotografií!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já nevím,téhle jednohubce říkáte dort?Na tohle mám nejradši osvědčené staročeské recepty z nejméně třiceti vajec-tahle makromolekulární miniatura mi nic neříká.A co se týká toho falešného,ale opravdu falešného Fanouškova stesku-dobroty,laskominy i vyložené lahůdky byly na našem pracovním stole vždy a já si tím dokonce za ta společná léta kazil tajli-zatím co Fanouš to v pohodě vyjezdí na kole,tak já si postavu dodělal úplně pří věčném posedávání ve svatostáncích umění,foyer divadel,filharmoniích a frontách na předplatné..tolik na vysvětlenou

    OdpovědětVymazat

Okomentovat