Jak šel čas..7.

..aneb:kdo to je?

Uhádnout dnešní číslo sedm bude podle mne skutečný oříšek-náš neznámý si dal načas,pozorně vyhodnotil dosavadní nabídky našich hádanek a vybral ve svém archívu skutečné oříšky.Jak říkával Hujer po písemce,tak dnes říkám unisono já:"..I já,i já jsem s tím měl potíže!"
Již v ranném věku láska ke všem zvířátkům,zatím ale maminka povolila jen ty nafukovací,vhodné k roztomilému ožužlávání.Ale co,vždyť mi nic nechází..oslintané kamarády do podpaždí a hezky si to špacírovat kolem postýlky.To bych s akvarijními rybičkami asi dělat nemohl!


Tohle až uvidí Senoš se svou vypiplanou kolekcí lenghornek,vlašek,perliček a hempšírek!Stádečko vyladěné,namotivované,z Lysé to vozí sice medaile pravidelně,ale vajíčko od nich neuvidíš..Tomuhle naopak říkám ta správná venkovská slepice a náš malý hrdina to umí taky pořádně ocenit.


Možná si řeknete,čím starší,tím snazší ho uhodnout,ale opak je pravdou.Dokonalé maskování našeho hrdiny s partnerkou vám zamotá hlavu,stejně jako mně:
-mladičký adept námořnického řemesla,plavčík petrohradské Frunzeho námořní akademie se loučí se svou milou? Čas trhnul oponou,Vladimír Iljič a Aurora volá..
-my starší určitě a vy mladší jistě též,si vzpomínáte na závěrečnou scénu z výborné komedie Někdo to rád horké.Chlípný multimilionář si člunem odváží na svou óbrjachtu jednu z hrdinek..Při školní besídce nešlo dost dobře zachovat věrnou podobu pacifického letoviska,ale odchod naší dvojice ruku v ruce za plentu ze sešitých prostěradel,vyvolal u shromážděných maminek emoce stejné,jako u miliónů diváků v kinosálech světa.Slzy neudržel ani otrlý školník,pan Mikeš.


Dnešní neznámý si určitě nezaslouží za své povedené fotografie mou obvyklou lacinou nápovědu a proto si lámejte hlavinky dále,dnes vám rozhřešení nedám.

Komentáře