Houba sólo,Fanouš sólo

Ještě že jsem s tím Houbou nejel,ten by mi dal..

Ne,nebojte se,nejsme s Houbičkou rozkmotřeni,jen jsem dnes nevyužil jeho pozvánku na společný běžkařský výlet,neboť jsem se obával,že jeho skoro závodnické ambice se budou tříštit s mými stoprocentně turistickými a navíc jsem jen chtěl vyzkoušet své staré běžky,které již skoro tři desítky let odpočívají ve sklepě.Vyhodit,nevyhodit?Zvolil jsem opět Šumavu,svou klasickou testovací trať kolem Špičáku a nestačil jsem se divit..staré Artis 681 Kandahar ve sjezdech o hodně rychlejší,než mé "jedničkové" Fisherky,plužení tedy vyzkoušeno též,a i přes odrbané hrany brzdí lépe!Stoupání jsem moc nevyzkoušel,neb jsem promazal:-( Neuvědomil jsem si,že třicet let odpočívající skluznici nebude asi jedna vrstva stoupacího vosku stačit,a když jsem začal v prvním kopci ujíždět pozadu zpátky,tak mne nenapadlo nic lepšího než další vrstva teplejšího vosku a už jsem se nesvezl-škrabku nemaje,tak jsem musel deseticentimetrové "bačkory" na skluznici odřezávat plastovou kartičkou mé zdravotní pojišťovny.Dnešní turisticko-poznávací ambice vzaly za své-vyhlédl jsem si kilometrové táhlé stoupání a soupaž nahoru.Na vrcholu pomocí 211-tky odřezat bačkory a trochu se svézt zpátky na start-a znovu nahoru soupaž,a znovu a znovu..teď už jedu ve vlaku domů a zdravím na dálku Standu Řezáče:"Jsi borec!"
Resumé-Kandahary zůstanou až na další v inventáři a já si najdu na netu rychlokurz mazání.
Inventář pomůcek,které by neměl běžkař zapomenout doma:běžky,hůlky,rukavice,vosky..umí-li mazat,bágl na boty,občerstvení,náhr.oblečení atd.
..a věci,které zjistí a vybalí až na výletě:staré dřevěné napínáky,které celé roky plnily svou funkci v nepoužívaných běžkařských botách a plastový nazouvák,který jsem mohl případně použít místo kartičky pojišťovny:-)


Tady ještě důkaz dobře vymyšleného a prozíravého podtitulku a také toho,že někdy je lepší ze souboje vycouvat se vztyčenou hlavou:-) ..
Houba MMS 16:47hod: Ahoj Fany,naprosto spickove podminky na brusleni,jelo to jak blazen!Harrachov-Orle-Jizerka-Knaipa-Kristianov-N.Louka-Hrebinek-Kr.Mari-Cihadla-Jizerka-Orle-Cicha Rowna-Jakuszyce-Harrachov.Bozi,odhadem tak 50-60 km.Mam fazonu.Pa H.

Komentáře