Šumava for ever

Fanouš dnes opět sólo..

Dnes vysočanští běžkaři opět na několika frontách-já po vyspání a zažití včerejšího výletu kam jinam,než na Šumavu,Emílio+Tony a tým seniorů Zeleného údolí v Orlických horách..všimněte si,že již nepíši "spřáteleného" týmu seniorů ZÚ,neboť podle noreply mailu jsem byl z týmu vyřazen/?/,i když jsem nikdy registrován nebyl,byl jsem jen tichý sympatizant:-). Z Plzně dnes opět sólo,vyjíždím o hodinu dříve,na Špičáku neskutečně modrá obloha bez mráčku,-4st.C a v lese nově projeté stopy..co si přát více?!


Vystačil jsem si s modrým Swixem na tratích krytých v lese,ale nahoře na hřebeni z Prenetu místy vytátá stopa až na šotolinu,velice často namrzlé úseky pod stromy,kde doslova kapala z větví voda a namrzala,i když sluníčko pálilo do pozdních hodin-chtělo to tady nahoře klistr,to poznám i já:-) ..nezanedbatelným bonusem dnes ale jízda v tričku a s rukavicemi v batohu.
Turistická vložka z rozcestí Pod Můstkem-posledních 1,5km krutého stoupání zkratkou pěšky s běžkami v rukou,místy po pás ve sněhu.Když jsem včera koukal z rozcestí na odbočku při jízdě na Tomandlův křížek,tak trasa od pěších prošlápnutá,ale během 24hod se situace úplně obrátila-nasněženo,zaváto,modrá turistická značka na stromech zůstala,i když cestu znám z letních výletů..nutno říci,že ale ve směru Můstek-HojsovkaUsmívající se.



Trasa:Špičácké sedlo-rozc.Nad silnicí-po modré/žluté vystoupat na rozc.Pod Můstkem,nepokračuji na běžkách po žluté na Tomandlův křížek,ale pěšky po modré zavátou stezkou nahoru na Můstek/zde nádherné rozhledy na Ostrý až Svaroh,v průzračném vzduchu Hogen Bogen jak na dlani/-Prenet-zpět Tomandlův křížek a zážitkový sjezd po zmrzlých plotnách na rozc.Nad silnicí a proti sluníčku ve tváři na Špičácké sedlo.Od hotelu Rixi již běžím pěšky na vlak po cyklostezce a kolem sjezdovky nad nádražím-ještě bílo,ale od bot stříká směs vody se sněhem..jak říkám,dnes to chtělo klistr:-).

Komentáře

  1. Nejenom Šumava..zdravím z Krkonoš!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejenom Šumava,nejenom Krkonoše..zdravím z polských Jizerek!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat