Bronzová jim sluší !

Malej Fanouš medaile a pohár,velkej Fanouš za odměnu alespoň muffiny..

Dnešní Dusičova ranní esemeska zamotala hlavu nejenom mně,ale i notně zamíchala cestovními plány zámořských hokejových skautů-Šimon od Dusičů se dnes nedostal na poslední chvíli do nominace na turnaj,takže lovci talentů teď budou muset do svých cestovních plánů zahrnout nejen dnešní Benátky n/Jizerou,ale v následujících dnech i Benešov a možná i exotické Postupice.Já jsem kvůli derby Fanouše od Hubky v dresu HC Benátky a Šimona od Dusičů v barvách HC Podblanicko,dokonce odřeknul po noční zítřejší běžkařskou derniéru vysočanského týmu & spol. na pláních Krkonoš,neb jedu dnes na turnaj na kole a pak hned do služby,čímž se vystavuji určitě nevyhnutelné kritice kolegů z týmu..ovšem,jak vzít na jeden zátah z Plzně do Prahy kolo+běžky a uspokojit oba tábory kamarádů,to skutečně nevím:-)
Benátecký zimní stadión a turnaj v plném proudu.Dvě utkání současně na šířku kluziště,ve středu free zona na střídačky.Čekám na příjezd Houba týmu a mrznu..


Celý podpůrný Houba tým.Ještě do dnešního odpoledne jsem si myslel,že v dětském sportu-tenisu,hokeji a fotbalu-existují jen kluby šílených otců,kteří si možná léčí své nenaplněné sportovní ambice,ale že i matinkyUsmívající se..Benátky!!!Brusli!Hejbej se!Dobře,Fanouši!Neflákej to,Fanouši!.na první pohled taková normální rodinka,říkáte si,ale jen do prvního hvizdu rozhodčího..


Téhle fotky si docela cením-Fanoušův první gól z trestného střílení,poté přidal ještě jeden ze hry a přispěl tak k vítězství v derby s HC Podblanicko 4:2 a 5:3/každý poločas se v žákovském hokeji počítal zvlášť/a celkově třetímu místu na pódiu-parádní výsledek!Trestné střílení si můžete vychutnat hned dvakrát-podle povzbuzování,úkolování a osobních připomínek,pravděpodobně otec brankáře soupeřícího týmu natáčel derby do rodinného archívu.


Do šatny jsem jenom nakouknul,nechtěl jsem být po vyhraném derby zmáčený dětským šampusem,a tak jen rychlá fotka malého a velkého Fanouše s vítěznými úsměvy-foto pí.HoubičkováUsmívající se


Připravené poháry pro zúčastněné kolektivy,já dostal za účast na cestu zpět do Vysočan vynikající muffiny od pí.Houbičkové.

Komentáře