Dvě vrstvičky modrýho extráče,lízněte fialovým a pocukrujte mi to troškou fluoru,prosím!

Včerejší menu na Jizerce..

"Vyber mi ty nejrychlejší,nech to vymrznout a pak to pořádně přelešti!"..ano,taky by se mi líbilo úkolovat svého osobního servismana,realita je jiná.Ale od začátku-s vidinou letošní definitivní běžkařské derniéry vysočanského týmu,která je plánovaná na krkonošské pláně začátkem čtvrtého březnového týdne,se snažíme "urvat" ještě něco ve stopě.Včera po noční s Železným Karlem tedy do Kořenova a okruhy kolem Jizerky.Předpověď počasí sice nic moc,i Houba nás ráno u vlaku zrazuje,a odradit jsme se nenechali ani od Vlka,kterému jsme nestačili zamávat v Měšicích při jeho odpočinkové víkendové denní směně.Od vlaku vyběhnout na parkoviště nad Polubný a pak už na Jizerku v rozjeté stopě-dnes to více přála skejtařům.Minule jsem Kandahary nečistil a vrstva starého vosku mi dnes na centimetrovém poprašku nového moc nepomohla,trápil jsem se..ne tak Karel,ten to dnes prakticky jen profesorsky odbruslil.Po sjezdu k parkovišti na Jizerce jsem..po jistém Karlově naléhání,využil nabídku na mázu zdarma,kterou nabízel sponzor a partner Jizerské 50 a seriálu RunCzech,firma Volkswagen.Kouzelný kufříček nabízel nespočet barevných kombinací vosků,ale jednoznačně byla upřednostňována červená od Swixe-nemohu říct,že následující kilometry přinesly nějaké rapidní zlepšení skluzu..asi už to bude opravdu spíše v nohouUsmívající se. Počásí nás nakonec netrápilo,i když mlha vydržela po celý den-překvapovala snad jen velice rozdílná kvalita sněhu v různých částech okruhů kolem Jizerky-zmrzlý,hned rozbředlý,hned tvořící několikacentimetrové namrzlé bačkory,hned se sypající jak navlhlý Cererit atd..prostě noční můra všech servismanů.Lidí ve stopě,kteří se nenechali zviklat předpovědí plno,nejvíc skejtařů,plno zoufalých nadšenců jako já,několik psů od yorkšírů po malamuta,na špagátu i bez,rolba bohužel žádná,čtyřkolka naštěstí také ne.Slibovaný déšť se objevil naštěstí až po odjezdu z Tanvaldu a provázel nás až do Prahy..ve vyhřátém kupé si ťukám do mobilu článek,Karel poklimbává a tráví dnešní porci poctivých kilometrů i sponzorských čokolád.Letošní běžkařská sezóna se opět trochu přiblížila ke svému definitivnímu konci.
Zatímco já za stanem dohaduji se servismanem dnešní menu-ten dobrý muž je trochu rozhozený z toho,že do kopyta nejdou pořádně upnout mé archivní Kandahary díky atypicky dělené hrazdičce vázání BRN a nebýt soboty a jeho sponzorských povinností,tak mne posílá do nejblížšího sportbazaru do Harrachova-tak bruslící Karel využil místo nabídky vosků štědré nabídky horkého čaje a balených čokoládiček Blue týmu Volkswagenu.


Určitě nejznámější adresa na Jizerce..


Hnojový dům již není v obložení hnoje,jako v době své vznikající slávy,obležení sněhové ale naopak ještě hodných pár týdnů vydrží..

Komentáře

  1. Zástupce sponzora15. března 2015 v 10:15

    Železný Karel už konečně s léty ztratil ostych při fotografování na Vašich vyhlášených stránkách,ale musí se ještě naučit pracovat s médii a firemní kulturou-lyže se prezentují s logy dopředu,Karlíku!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Pak by ale nebylo vidět,že to včera všechno odbruslil na šupináčích,ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně jsem bez sponzora a ty šupináče mi nesmí do baráku! Jinak dobrý

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Think blue,Mysli v modrém a nezoufej,Karlíku!Podívej se na mne-využil jsem v sobotu free nabídku sponzora na Jizerce a v pondělí už jde nabídka za mnou i do naší mírně omšelé staničky..možná ale,že tam byl spíše za Hubkou,který by už měl taky neprodleně zahájit svou letošní maratonskou sérii.Určitě i tebe tedy vyhledá zástupce sponzora a bude chtít splnit závazky vyplývající z tvé nezřízené konzumace sponzorských čokoládiček nahoře na Jizerce. http://nd06.jxs.cz/541/839/cdd2cb181f_100574001_o2.jpg

    OdpovědětVymazat

Okomentovat