Poděkování

Těm,na které jsem zapomněl..


Děkuji těm,kteří si včera vzpomněli na mé narozeniny,Ivánkovi,Senoškovi,Dusítkům z Dream teamu,Marcelce,Gurmánovi se Špacírem,Joshovi,Vlastě a Železnému Karlovi,kterého věkově pomalu doháním,i když se mi nějak pořád vzdalujeUsmívající se,a všem,kterým jsem neodepsal.Pochlubím se,že do Plzně zavítal Ježíšek o něco dříve a přivezl českou mutaci Grand Tour Cookbook autorky Hannah Grantové,v současnosti dvorní kuchařky profitýmu Tinkoff-Saxo/Contador,Kreuziger a další/,na právě uplynulém Giro d´Italia.Konečně poznám tajemství Pistolerových snídaní a Křižákových večeří!Sleduji tým dlouhodobě na Twitteru,proto potěšilo i blahopřání k narozeninám od samotné autorky.Se zjištěním,že mne sleduje i japonský masér týmu Taka,zvažuji,že si k němu skočím s tou stále bolavou kyčlí po nedávném pádu..komunikace převážně v japonštině bude menší problém.Ještě jednou všem díky!

Komentáře

  1. Ahoj Fando,s krátkým zpožděním,které se na síti našich železnic vyskytuje velmi zřídka, se připojuji ke gratulantům a přeji Ti do dalších let hodně zdraví,štěstí a mnoho kilometrů bez nehod!!!Houba

    OdpovědětVymazat
  2. Zpoždění nevadí,stejně jsi mi největší radost udělal ten samý den,když jsi přivezl potěšující zprávy o zdárně pokračující Zdendově rekonvalescenci.Jak trefně poznamenal Dus,že se jednalo o setkání mistra a vícemistra světa v pádech na kole..to já měl s přimhouření oka naštěstí v letošním ročníku jen maximálně medaili bramborovou. http://nd06.jxs.cz/102/450/ba075f347e_101094287_o2.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. Chystám se na noční,ale ještě stihneme pozdrav od Tonyho a Vlčiny:Ahoj Fany,zdraví Tě část tvého týmu Seniortour2000.Dnes chystáme výjezd na Ausberg v této formě.Tony+Vlk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat