Vysočanská bleskovka

Škatule,škatule hejbejte se..

Pro moje kolegy znalé vysočanských zákulisních tahů již pár týdnů zpráva známá,pro mne ještě před pár dny jen nepotvrzený drb a teď jistě i pro vás novinka,jak blesk z čistého nebe-Houbu,našeho kolegu a oporu týmu,teď v následujících měsících již na vysočanských perónech neuvidíte!V souvislosti s chystaným zprovozněním a otevřením CDP Praha/Centrální dispečerské pracoviště/,probíhá již pár měsíců náborové,resp.výběrové řízení budoucích výpravčích-dispečerů,ve kterém Houbička,náš reprezentant a dvojnásobný držitel prestižního titulu Železničář roku,samozřejmě uspěl.Bohužel ale,k naší smůle,Houba nastupuje již od 1.listopadu do žst.Kolín,aby se s předstihem seznámil se staničními a traťovými poměry vlakového úseku,který se bude v blízké budoucnosti řídit z nedaleké Balabenky,kde se budova CDP úspěšně dokončuje.Abych to trochu zlehčil sportovní mluvou v souvislosti se začínající domáci i zámořskou hokejovou sezónou,tak Houba byl nečekaně poslán vedením týmu na farmu Kolín a v naší sestavě dostává vítanou příležitost nový člen,Michal Novotný z farmy Běchovice..profesní náhrada více než adevátní,navíc ve volném čase navíc i zdatný cykloturista.
Profesní příslušnost je věc určitě důležitá,nás v týmu ale navíc zajímá,jestli Hubka nezmění i registraci klubovou,což by nás velmi mrzelo,neboť Houbičkova vysočanská sportovní historie je již nyní nezpochybnitelná.

Komentáře

  1. Již jsem si to s Hubkou vysvětlil..stačilo trochu u krku přiškrtit:"Ty jsi mi snad jen chtěl poslat z Kolína esemesku,ne?!".

    OdpovědětVymazat
  2. Žádná SMS nebude,neboj.Nechtěl jsem se potichu "vypařit",na to jsem tu prožil dlouhou řádku krásných let,ale dlouho nebylo nic jisté...Teď to už jisté sice je,ale moje chuť jít do  Kolína po všech informacích o této prazvláštní stanici,které se ke mě za uplynulou periodu dostaly,dost ochabla.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hlavně nezapomeň jezdit na kole!Ta dojezdová tréninková vzdálenost do tvého nového působiště jen podporuje tu nově uvažovanou myšlenku čistě silničářské sekce našeho týmu,které si troufám předvídat světlou budoucnost,nové výzvy a společné návraty na serpentiny našich milovaných Alp a Dolomit.

    OdpovědětVymazat
  4. Včera ráno po střídání ve vysočanské šatně-nachystané kolo,zadní brašny narvané k prasknutí a slzavé údolí..Houba se zase připravuje,letos již po třetí,na Ukrajinu?Ne,ne!Houba se jen po poslední vysočanské směně stěhoval na farmu do Kolína a vyklízel skříňky pro svého nástupce.Škatule,škatule,hejbejte se!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat