Valentýnu navzdory

Větší idylka jen s Českými drahami cestou tam a zpět..

Nalákáni příznivou předpovědí pro moravské kolegy běžkaře,jsme dnes ráno po noční vyrazili s Karlem do Jeseníků.Druhým dobrým důvodem byla možnost ukrýt se v lesích a vyhnout se nejen celosvětovému,ale už i českému Valentinskému šílení,i když i kolem Ramzové jsme několik líbajících se dvojic obého pohlaví potkali.Dnešní reportáž bude opravdu jen informativní,fotek mám ostatně jen pár,dojmů nepoměrně více,ale spíše smíšené-očekávání bylo větší,potěšilo poznání míst,které známe více z letních sedel bicyklů;jen jeden pád při sjezdu do konečné do Petříkova a následný běh s lyžemi v rukách do Ramzové na vlak/..již pravidelné a kolikáté naše takové zakončení společných běžkařských výletů s Železným Karlem!/a bezproblémová doprava koridorem do Phy/Plzně,rychlejší než z oblíbených Jizerek.Suma sumárum,nejvýstižnější snad bude udýchané,bezprostřední zhodnocení z vlaku,cestou z Ramzové,které jsem posílal našim vysočanským běžkařským guru,Tonymu a Emíliovi:.. Uz na ceste domu-v 15.23h z Ramzove.Velka drina pri nastupu-rano hrozne daleko na stopu,ta jen zcasti od lidi k Paprsku,vse umydlene dohladka od bruslaru,novy snih tak 2-5cm,hrozny backory se delaly na lyzich,jak to lepilo,tak škrabat a bez a to zase klouzalo,tak jen rukama..jak to ten Standa Rezac dela?! Z Paprsku na Schengensky okruh jen 2km klesat a hned zpet nahoru k Palasi,v lese bez stopy a kameny,tak stejnou cestou na vlak.Jinak mlha,pak při odjezdu docela hezky,az krasne.Pouze jeden drzkopad ve sjezdu do Ramzove na tom umydlenym mejdlicku,ale bez uhony telesne a ani mobilni-mobil funguje,zpravu odesluUsmívající se.Jsem rad,ze jsem si to projel jinak nez na kole,ale na mou dusi romantika tady mooc a mooc lidi.
Cestou domů jsem si jako obvykle napsal článek do mobilu a z Plzně už jen esemeska Karlovi:Tak sú doma z tej Moravy..
Čekáme na křižování vlaků v Branné a Karlův natěšený výraz potvrzuje,že vidíme první letošní pořádný sněhový příděl..


Cestou na Paprsek už to tak romantické nebylo..


Rozcestí Palaš..Karel nepózuje,jak u fotografa před tapetou se zimním motivem,ale tak to dopoledne vypadalo-po pěti metrech vzdálenosti mizely obrysy a barvy splývaly v jednu.


Nefoť mne,víš přece,jak jsem stydlivý!


Chata Paprsek.

Komentáře

  1. Dnes je to ještě větší bída..

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes opáčko na Ramzovou,ale jen sólo,protože Železný Karel už měl program,když jsme odřekli dneškem začínající víkend ve Stožci a včera pozvaní Tony s Emíliem naštěstí také nechtěli/nemohli.Píšu naštěstí,protože výlet/nevýlet skončil fiaskem-od Třebové jen pršelo a pršelo/http://nd06.jxs.cz/969/450/a80282e9a7_102530693_o2.png /,v Branné jsem nekoukal z okna potěšeně jako v neděli Karel,nýbrž znechuceně..dokonce už v Ramzové mi místní rozmlouvali směr pochodu via Petříkov na rozcestí-celou noc nahoře lilo,stopa podle toho tak vypadala,prognóza negativní.

    OdpovědětVymazat
  3. Včerejší Emíliova večerní zpráva potvrdila,že jsem s mými Jeseníky opravdu šlápnul trochu vedle..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat