99+1?

Sběratel vavřínů opět na lovu..

Nejenom na jižní frontě,v rakouských Korutanech jako Emílio,ale i na západní linii,na české straně Šumavy,se včera bojovalo se sněhem a ostatní nepřízní počasí.Včerejší datum si totiž Ivánek určil jako rozhodující den k završení své unikátní série zatím 99/!/zdolaných tisícimetrových vrcholů České a Slovenské republiky.Zbýval poslední,stý střípek do unikátní mozaiky sportovních výkonů,která nemá,ani v bohatém podhoubí vysočanského týmu,obdobu.Ačkoliv jsem byl spolu se Senošem také nominován v Ivánkově vrcholovém týmu,tak mi profesní důvody bohužel zabránily v účasti,a proto jsem do posledních večerních hodin netrpělivě očekával zprávu ze západu Čech.Odolal šumavský Polom,nebo se zařadil na prozatimní vrchol pomyslného žebříčku Ivánkových úspěchů?
Vrchol Polomu při mé samostatné návštěvě,únor 2016.

Komentáře

  1. Stávka šerpů za lepší pracovní podmínky a nepříznivé počasí posunuly výstup na Polom a okolní tisícovky na 16.května!!!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To se Senoš holedbal,že to polezete sami dva,jen alpským stylem bez šerpů a najednou půtky kvůli žoldu..to se mi nezdá.Nebáli jste se jenom,že si zamokříte boty po těch šumavských sněháňkách ?Podívejte se do předminulého článku,jak se Emíliova ekipa musela vypořádat se skutečnou nepřízní počasí

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mne napadá druhý možný důvod rušení výstupu na stou tisícovku-zamyšlený šumavský Polom vystřídá totiž asi jeden z těchto vrcholů krušnohorských:Loučná,Dub či Božidarský Špičák,neboť Ivánek se v týdnu zúčastní turistického zájezdu v tomto regionu a určitě si odskočí zaškrtnout si zamyšlené cíle,které mu chybí v portfoliu a završí stovku na jednom z těchto vrcholů.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem si to otevrel,tak jsem zvedavy a uz to vidim,pekne,moc pekne.Stejne ten sampus setrim az na Polom

    OdpovědětVymazat
  5. Vrchol Loucne prave zdolan,sta tisicovka je na svete!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nic než blahopřání a respekt,Ivánku!Sice jsem u toho milníku nemohl být s Tebou,ale i tak velká gratulace

    OdpovědětVymazat
  7. Pozdrav z Klínovce posílají účastnice zájezdu Dádinka,Broskvička a Zdenička.

    OdpovědětVymazat
  8. Ano,přesně takhle jsem si to nějak představoval..

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední fotka je doufám ještě ze včerejší oslavy,dnes a zítra přece čekají Ivánka další výzvy s číslovkou 101,102,103,které založí základ pokračování této legendární série..

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes zadna hora,pouze asi 19km ve snehové vanici

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravíme z Perninku.Dnes nám počasí dalo zabrat-sníh,déšť,ledový vítr.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat